Dede Mirası Motorculuk

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar dedemin motor üstünde tek fotosunu buldum o da köy yolunda bizim arabayı sollarken Yaw bu adam hiç motordan inip foto çektirmeyi düşünmemiş mi ne anlamadım bu fotoyu da ben çekmiştim zaten :p ayrıca 56 ve 58 R26 nın başka fotolarını da buldum. en kısa zamanda ekleyeceğim.

İHTİYAR;609976' Alıntı:
Ulem bu milletin kanında motorculuk var yahu.!!!
Tabiiiiii asırlar boyu oradan oraya at üzerinde sefere çıkmış,şimdi otur desende otururmu hiç.:p

abi sana katılıyorum at üstünde geldik motor üstünde devam edeceğiz.

sağlıcakla
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizin ailede babadan ogula giden bir tutku olmus motosiklet hep böyle devam eder inşallah
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum emeğine sağlık fotolar çok hoş
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
çok teşekkurler ARBETUS geçmişini bizimle paylaştıgın için çok başarılı bi anlatım olmuş ne kadar şanslı oldugun resimlerden belli ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst