- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
- Konu Yazar
- #21
arkadaşlar dedemin motor üstünde tek fotosunu buldum o da köy yolunda bizim arabayı sollarken Yaw bu adam hiç motordan inip foto çektirmeyi düşünmemiş mi ne anlamadım bu fotoyu da ben çekmiştim zaten
ayrıca 56 ve 58 R26 nın başka fotolarını da buldum. en kısa zamanda ekleyeceğim.
abi sana katılıyorum at üstünde geldik motor üstünde devam edeceğiz.
sağlıcakla
İHTİYAR;609976' Alıntı:Ulem bu milletin kanında motorculuk var yahu.!!!
Tabiiiiii asırlar boyu oradan oraya at üzerinde sefere çıkmış,şimdi otur desende otururmu hiç.![]()
abi sana katılıyorum at üstünde geldik motor üstünde devam edeceğiz.
sağlıcakla
Son düzenleme: