Yani hep beraber tekrar edelim o halde.Debriyajsız vites değiştirmeyelim.
valla mecbur kalırsan çok güzel değiştiriyorsun, tam da başlığa denk geldi,
dün akşam iş çıkışı motoru çalıştırayım dedim, çattttt debriyaj elimde kaldı,
tavsiyem bu işi öğrenin çünkü durumunuz ne olursa olsun böyle bir olay başınıza geldigi zaman servis yada ustalardan pek yardım alamıyorsunuz, 10 dakika mesafedeki bir servise gittim yürüyerek (motorun orjinal servisi değil bu arada başka bir servis) motoru buraya getir dedi, telefon açtım bir iki yere hepsi aynı şeyi söyleyince, telefonda aldıgım kısa bir eğitim sonrası,mecburen çıktım yola, ümraniyeden göztepeye 1 ve 2. viteste gittim ve motorun kendi servisinde yeni tel taktırdım
yapılacak en mantıklı iş, ustalar pek yanaşmasada rutin bakımlarda debriyaj telinizi mutlaka kontrol ettirin, yoksa olur olmaz yerde kalırsınız, düşündümde E5 yada köprü üzerinde bu olay başıma gelseydi, herhalde çok daha ilginç bir macera yaşardım