- Katılım
- 18 Haz 2019
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese merhabalar. Drift L motosikletimin bugün debriyaj balatası ve debriyaj teli değişti. Yalnız şunun üstüne değinmek istiyorum. Usta 5 adet Rondelayı (Bilmeyenler için pul gibi bir şey) debriyaj baskı yaylarının altına koydu ve motosikleti toplamaya başladı. Neden debriyaj baskı yaylarının altına rondelayı koyduğumuzu sorduğumda ise 'Bunlar motorun debriyajını daha performanslı yapıyor.' dedi. Bunun üstüne debriyajda eskiye nazaran debriyaj manetinde biraz sertlik olabileceğini belirtti. Problem tam burda başlıyor. Motoru servisten çıkardıktan, debriyajı bir süre kullandıktan sonra sertliğin fazla olduğunu ve elimi gerçekten yorduğunu fark ettim. Dostlarım sizlerden yardım istiyorum. Bu problemi nasıl çözebilirim? Debriyaj ayarı yapmayı denediğimde ise debriyaj ya hissizleşiyor, ya da çok sert oluyor. Arası yok. Düşüncelerinizi yardımlarınızı bekliyorum 