- Katılım
- 4 Şub 2011
- Mesajlar
- 54
- Konu Yazar
- #1
Debriyaj halatı kırıldı ama yenisini taktım.. Debriyaj kolunu cektigimde boşa düşüo aynı halat yokmuş gibi düşünün cekiyorum öyle kalıyo.. Sorun ne acaba ?iyi Sıkamadım mı geremedim mi acaba halatı .. Başka sorun mu var ? Yanlş taktıgımı yada debriyajda bi sorun oldugunu sanmıyorum .. Basit bişey ama yapamadım işte .. Bi teknigi varmı ?