Debriyaj Balatası Kırılmış,Teorilerinizi beklıyorum :)

Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
17
Dün açtığım konuda kayışın oldugu yerden çatur çutur sesler gelıyor demıstım,bugun servise gittim ve debriyaj balatasının kırık oldugunu gösterdı usta,Sebebini sordugumda,aşırı hız dedı,hızlı gıtmıyorum dedıgımde,ozaman asırı yavas dedı :D dalga mı gectı anlayamadım.Kalkısta zorlanmadan olur gıbı bıseler dedı ama sonucta kalkısta zorlanma neden olur kı? Bu olayın asıl sebebı nelerdır arkadaslar,Sankı şuandada motoru kullanırken kalkısında bi gecikme var,Ustaya ozellıkle o konuyu soyledım ama bıse yok normal dedı.


Resimde kırmızı ile belirttiğim yer kırılmıs,Yani üstü kapatan demir.İçeinide görmüş oldum.Katkat yanyana dizili demirler var içerisinde.Mıknatısların ıcındekı gıbı.Yanı bu biyerede carpıp kırılacak bi kısım degıl nasıl olduda kırıldı.

 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum eğer motorun yenı alındı ise o tamamen garanti kapsamında bi sorundur,
yani servıs arkasında durmalı,
veya motoruna en az her 5 binde bir değişmesi gereken bi parçadır scooter'lar için...
kayışın gibi yani...
o parca kırılmaz,
fakat eger tamırcıye gittinde yakın geçmişte değişen parça ise,
yan sanayi parça sebep olabılır,
yani kullanılan malzemenın KÖTÜ oluşu kırılmasını sağlar...

çok sıkıntı bişiy değil,
tekrar karşılaşmazsın zaten...
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
17
Evet motorum suan 5000 kmde,daha once hıc degısmedı parcası,Servisine kesınlıkle gıtmeme kararı aldım,Ellerınden geldıgınce yalan dolan bılgıler verıyolar.Kafam takıldı sadece sankı hala motorda geç kavrama var.Bırdaha olmazda ne ala.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Evet motorum suan 5000 kmde,daha once hıc degısmedı parcası,Servisine kesınlıkle gıtmeme kararı aldım,Ellerınden geldıgınce yalan dolan bılgıler verıyolar.Kafam takıldı sadece sankı hala motorda geç kavrama var.Bırdaha olmazda ne ala.

Yeni takılan fren ,debriyaj v.b. gibi balatalı malzemelerde yüzey alışana kadar randımansız çalışma olabilir. Ustan özensiz çalışmış balata yüzeyi veya kampanaya yağlı elleri ile dokunmuş ise de geç kavrama sorunu yaşayabilirsin .
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
17
Yeni takılan fren ,debriyaj v.b. gibi balatalı malzemelerde yüzey alışana kadar randımansız çalışma olabilir. Ustan özensiz çalışmış balata yüzeyi veya kampanaya yağlı elleri ile dokunmuş ise de geç kavrama sorunu yaşayabilirsin .

evet evet,harika bi tespit,aslında bana öyle bişe dedi,ellerim yağlıydı 15 dakika sonra geçer dedi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst