- Konu Yazar
- #1
Dün açtığım konuda kayışın oldugu yerden çatur çutur sesler gelıyor demıstım,bugun servise gittim ve debriyaj balatasının kırık oldugunu gösterdı usta,Sebebini sordugumda,aşırı hız dedı,hızlı gıtmıyorum dedıgımde,ozaman asırı yavas dedı
dalga mı gectı anlayamadım.Kalkısta zorlanmadan olur gıbı bıseler dedı ama sonucta kalkısta zorlanma neden olur kı? Bu olayın asıl sebebı nelerdır arkadaslar,Sankı şuandada motoru kullanırken kalkısında bi gecikme var,Ustaya ozellıkle o konuyu soyledım ama bıse yok normal dedı.
Resimde kırmızı ile belirttiğim yer kırılmıs,Yani üstü kapatan demir.İçeinide görmüş oldum.Katkat yanyana dizili demirler var içerisinde.Mıknatısların ıcındekı gıbı.Yanı bu biyerede carpıp kırılacak bi kısım degıl nasıl olduda kırıldı.

Resimde kırmızı ile belirttiğim yer kırılmıs,Yani üstü kapatan demir.İçeinide görmüş oldum.Katkat yanyana dizili demirler var içerisinde.Mıknatısların ıcındekı gıbı.Yanı bu biyerede carpıp kırılacak bi kısım degıl nasıl olduda kırıldı.
