Dayun KARDELEN.. Mehmet KOCYIGIT

Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
2
7be8086418.jpg
776ced6ee3.jpg

ab19cbe908.jpg

d838e8f24b.jpg

http://www.imagehack.eu/tr/uploads/7be8086418.jpg
084a1d7a7b.jpg

6c3b3c98d1.jpg
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
yazı manyakmış



''kardelenim yıktığın kalbime saraylar yapsan ne yazar''



way be yavrum
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
2
O yazı bir kızdan eser kaldı.
Foto makinası yoktu sonra yine cekeceğim hem gündüz cekerim daha net ve güzel cıkar.
Pahalıya patladı motorun bu duruma gelmesi ama inanıyorum Değdi..

ÖLÜMDEN KORKUYORUZ AMA AZRAİL'le DANS ETMEKTENDE KORKMUYORUZ
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
seleye hasta oldum
zebra desenli pelu$:>
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bende dayun kullanıyorum ama sen minibüs kullan istersen üzdü beni görüntüsü
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
tebrikler şakirin münübüsünü geçmiş vallah manilerle donaltmışsın onu okumaya kalkışan kaza yapar motoru küfteci arabası yapmışsın herkesin zevki bir olmaz tabi saygılar :wiinkk:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
full aksesuar. öndede kamyonların paspaslarında yazan söz(aynı zamanda kamyoncuyum)

şöförün bahtı kara mavinin gönlü yara
sevene can feda sevmeyene elveda
aşıksan vur saza şöförsen bas yaza
ayrılıklar zamansızdır GULUM
AŞKIMI YAZSAYDIM DESTAN OLURDU
:p:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst