Dayun 125

Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
24
Bende Mondial 125 Delüxe ( 2011 model 2100km'de )
İşte motorum

90251.JPG


Geçenlerde tanıdık bi abi Dayun 125 yeni aldı 1.200 Tl ye ( 2006 model 22.000 km'de )
Onun motor da bu

7222.JPG


Her neyse ben motoru aldıkdan beri bana sat der hep. Geçen bana bi teklif de bulundu. Benim motorla ( 125 Delüxe ) onun motoru ( Dayun 125 ) + üstüne 300 tl para verecek. O motor sürüş keyfi olsun görünüm olsun daha hoşuma gidiyor. Ama bi kaç kişi boşver ne yapıcan sıfır motor veriyorsun sen dediler. Dayun kullanan abiler varmı ? kıyaslarsak 2 motoruda hangisi daha ağırlıklı iyi olur. Bu arada evimle işim arası günlük 20 km yol yapıyorum? Başka danışacak kimse olmadığı için buraya yazıyorum...
Bu arada herkese şimdiden İYİ RAMAZANLAR
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Bence senin motor çok daha güzel. Sağlamdır da eminim. Ama Dayun'u seviyorsan ver tabi. Herkesin zevki ayrı.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sonuna kadar DAYUN:cat: 280 000 ( ikiyüzseksenbin) km yol yaptım yağ ve benzin dışında 3 takım lastik bitirdi. küçük bakımlar hariç masrafı yok çok dayanıklı motoru sağlam ve ben 200 lük motorda taktım üstüne sürükli uzun yolda kullanmama rağmen ölmedi
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
24
sonuna kadar DAYUN:cat: 280 000 ( ikiyüzseksenbin) km yol yaptım yağ ve benzin dışında 3 takım lastik bitirdi. küçük bakımlar hariç masrafı yok çok dayanıklı motoru sağlam ve ben 200 lük motorda taktım üstüne sürükli uzun yolda kullanmama rağmen ölmedi

Aldım 1 kaç tur attım sürüşü zevkli. Ama benim motordan daha çok titriyor. Ve benim motor gibi pek atik değildi. Yarış yapıcağımdan değilde, günlük en az 20 km yol katledicem. Elimde patlar diye korkuyorum. Malum mondial parça ucuz. Az önce bi kaç motorcu gezdim parçalarını felan sordum. Orjinal parça bulamazsın dediler. Anca buna benzer diğer marka/modellerden uyan parçalar olur dediler. Biraz tereddütteyim. Abi sence bu takas benim için karlı olurmu? üstüne 300 tl alcam bide
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
fabrikası izmir kemalpaşada ellerinde hala bir çok parçası var gereken parça buradan bulunur

ve şöyle bir durum var;

siboplar,piston,sekman,gömlek,sibop itecekleri,eksantrik zinciri,dişlisi,krank,piston kolu. (honda cg ve cgl ile aynı )

lastikler,zincir, dişli,far,göstergeler şanzıman takımı,karbüratör (tüm çinlilerle aynı )

senin dikkat etmen gereken şaseyi kırma,depoyu ezme,ön amortisörü eğme,supap ayarlarını,yağını eksik etme YILLARCA KULLAN
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ne gerek var arkadaşım böyle bir takasa ? Dayun dediğin motor Çin malı değil mi ? Çin malı sıfır varken Çin malı 5 yıllık motoru neden almak istiyorsun anlamadım ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst