- Katılım
- 7 Ağu 2010
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Bende Mondial 125 Delüxe ( 2011 model 2100km'de )
İşte motorum
Geçenlerde tanıdık bi abi Dayun 125 yeni aldı 1.200 Tl ye ( 2006 model 22.000 km'de )
Onun motor da bu
Her neyse ben motoru aldıkdan beri bana sat der hep. Geçen bana bi teklif de bulundu. Benim motorla ( 125 Delüxe ) onun motoru ( Dayun 125 ) + üstüne 300 tl para verecek. O motor sürüş keyfi olsun görünüm olsun daha hoşuma gidiyor. Ama bi kaç kişi boşver ne yapıcan sıfır motor veriyorsun sen dediler. Dayun kullanan abiler varmı ? kıyaslarsak 2 motoruda hangisi daha ağırlıklı iyi olur. Bu arada evimle işim arası günlük 20 km yol yapıyorum? Başka danışacak kimse olmadığı için buraya yazıyorum... Bu arada herkese şimdiden İYİ RAMAZANLAR
İşte motorum
Geçenlerde tanıdık bi abi Dayun 125 yeni aldı 1.200 Tl ye ( 2006 model 22.000 km'de )
Onun motor da bu
Her neyse ben motoru aldıkdan beri bana sat der hep. Geçen bana bi teklif de bulundu. Benim motorla ( 125 Delüxe ) onun motoru ( Dayun 125 ) + üstüne 300 tl para verecek. O motor sürüş keyfi olsun görünüm olsun daha hoşuma gidiyor. Ama bi kaç kişi boşver ne yapıcan sıfır motor veriyorsun sen dediler. Dayun kullanan abiler varmı ? kıyaslarsak 2 motoruda hangisi daha ağırlıklı iyi olur. Bu arada evimle işim arası günlük 20 km yol yapıyorum? Başka danışacak kimse olmadığı için buraya yazıyorum... Bu arada herkese şimdiden İYİ RAMAZANLAR