Taş gibi?
Aynı erik gibi dimi?
Hani kütür kütür. :mrgreen:
Ya arkadaşlar silikon yazısını görünce birde mucize Allah Allah dedim noluyor.
Tamam tek kötü fikirli ben olayım.
Battal gazi benim
Yoksa sizin için silikon mucize mi oluyor?Başlıkta silikon ve mucize kelimeleri yer alınca benim aklıma başka birşey gelmişti.
Arkadaşlarda onun makarasını yapıyorlar
Oğlum Kara murat babandan bu asil görevi alma vakti geldi.
Başlıkta silikon ve mucize kelimeleri yer alınca benim aklıma başka birşey gelmişti.
Arkadaşlarda onun makarasını yapıyorlar
Oğlum Kara murat babandan bu asil görevi alma vakti geldi.
Yoksa sizin için silikon mucize mi oluyor?
Ya da mucize anlamına mı geliyor?
Kafamda deli sorular. :mrgreen:
Makara mi yapicaz Baba!
Ben yaparim!
Eeey Justilyanus, Ören Bayan'a ilişme sakın! Onun slikonlari DAYSON!!!
Hey hanci, bana bir helal kesim kuru yolum bir davuk, kurtuma da elma ver! ( yeni baslayinca kucuk cc ile basla dediler, elma kurduyla basladim. Bir kac bin elmadan sonra artik nasip... )
daha makara yapayim mi Babaa?
Pişt Urban Usta, urbalarin yirtilmis
Ehhe, tamam vurmayin!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
Hey yabanci, burada makaralari ben yaparim. Ben kadir, deli kadir uleeynn!
Şuan ben şok.
Oha filan oldum daysonlarım azdı.
Ben kurt ve hancı yazacadım sen yazdın garii.
Hangi kadir?
Daysonlu al yazmalı hatcenin kocası deli kadir mi?
:mrgreen:
Yoksa sizin için silikon mucize mi oluyor?
Ya da mucize anlamına mı geliyor?
Kafamda deli sorular. :mrgreen:
O değilde aklıma Adnan Hoca'nın kedicikleri geldi
Bir haberde okumuştum hiçbirinde estetik yokmuş.Yok artık demiştim.
Ben estetik bulmuyorum.Onlarda estetik yoksa bende motosiklet alamıyım.
Olmazmı estetik alası var.Kim doğuştan öyle Allah aşkına.
Neyse konuyu dağıtmıyım banlıcaklar beni bu gidişle.
sökemezsin. mümkün değil. ben böyle bir şey görmedim..