dayson silikon mucizesi

Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Ya arkadaşlar silikon yazısını görünce birde mucize Allah Allah dedim noluyor.

Tamam tek kötü fikirli ben olayım.
Battal gazi benim
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Taş gibi?
Aynı erik gibi dimi?
Hani kütür kütür. :mrgreen:

O dedigin o dedigin degil.
Bu yenmez!
Bildigin, slikon vadisinde meme israfi!

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:35 ----------

Ya arkadaşlar silikon yazısını görünce birde mucize Allah Allah dedim noluyor.

Tamam tek kötü fikirli ben olayım.
Battal gazi benim

Eee kara murat'da benim..
BABAAA!!!...
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Başlıkta silikon ve mucize kelimeleri yer alınca benim aklıma başka birşey gelmişti.
Arkadaşlarda onun makarasını yapıyorlar
Oğlum Kara murat babandan bu asil görevi alma vakti geldi.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Başlıkta silikon ve mucize kelimeleri yer alınca benim aklıma başka birşey gelmişti.
Arkadaşlarda onun makarasını yapıyorlar
Oğlum Kara murat babandan bu asil görevi alma vakti geldi.
Yoksa sizin için silikon mucize mi oluyor?
Ya da mucize anlamına mı geliyor?
Kafamda deli sorular. :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Başlıkta silikon ve mucize kelimeleri yer alınca benim aklıma başka birşey gelmişti.
Arkadaşlarda onun makarasını yapıyorlar
Oğlum Kara murat babandan bu asil görevi alma vakti geldi.

Makara mi yapicaz Baba!
Ben yaparim!
Eeey Justilyanus, Ören Bayan'a ilişme sakın! Onun slikonlari DAYSON!!!
Hey hanci, bana bir helal kesim kuru yolum bir davuk, kurtuma da elma ver! ( yeni baslayinca kucuk cc ile basla dediler, elma kurduyla basladim. Bir kac bin elmadan sonra artik nasip... )

daha makara yapayim mi Babaa?

Pişt Urban Usta, urbalarin yirtilmis :p
Ehhe, tamam vurmayin!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

Yoksa sizin için silikon mucize mi oluyor?
Ya da mucize anlamına mı geliyor?
Kafamda deli sorular. :mrgreen:

Hey yabanci, burada makaralari ben yaparim. Ben kadir, deli kadir uleeynn!
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Makara mi yapicaz Baba!
Ben yaparim!
Eeey Justilyanus, Ören Bayan'a ilişme sakın! Onun slikonlari DAYSON!!!
Hey hanci, bana bir helal kesim kuru yolum bir davuk, kurtuma da elma ver! ( yeni baslayinca kucuk cc ile basla dediler, elma kurduyla basladim. Bir kac bin elmadan sonra artik nasip... )

daha makara yapayim mi Babaa?

Pişt Urban Usta, urbalarin yirtilmis :p
Ehhe, tamam vurmayin!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------



Hey yabanci, burada makaralari ben yaparim. Ben kadir, deli kadir uleeynn!

Şuan ben şok.
Oha filan oldum daysonlarım azdı.
Ben kurt ve hancı yazacadım sen yazdın garii.

Hangi kadir?

Daysonlu al yazmalı hatcenin kocası deli kadir mi?
:mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Şuan ben şok.
Oha filan oldum daysonlarım azdı.
Ben kurt ve hancı yazacadım sen yazdın garii.

Hangi kadir?

Daysonlu al yazmalı hatcenin kocası deli kadir mi?
:mrgreen:

Su an kim ve neyim bilemedim doktor.
Bir yanim kadir, bir yanim kara murat..
Allam, bu nasil kader...
Bu anam icin
Bu vatanim icin
Bu da için için..
İçim ayran! ( ürün koydum )
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Yoksa sizin için silikon mucize mi oluyor?
Ya da mucize anlamına mı geliyor?
Kafamda deli sorular. :mrgreen:

Göz yanılsaması sanırım.
Reklamlar ve magazin mucize olarak tanıtıyor.
Bilmiyorum ben öyle algıladım yada.
Kamu spotu estetiğe,mide ameliyatlarına bilimum tuhaf işlemlere karşıyım.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
O değilde aklıma Adnan Hoca'nın kedicikleri geldi:)
Bir haberde okumuştum hiçbirinde estetik yokmuş.Yok artık demiştim.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
O değilde aklıma Adnan Hoca'nın kedicikleri geldi:)
Bir haberde okumuştum hiçbirinde estetik yokmuş.Yok artık demiştim.

Dogru yazmislar ama yine yanlis anlamissiniz... hucbiri estetik degil, bildigin dolly doll( laylon bebek) ben onlara bakinca boya ve sentetik goruyorum. Hicbirinde estetik yok!
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Onlarda estetik yoksa bende motosiklet alamıyım.
Olmazmı estetik alası var.Kim doğuştan öyle Allah aşkına.
Neyse konuyu dağıtmıyım banlıcaklar beni bu gidişle.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Ya örnek görüntüler olmadan niye yazışıyorsunuz koyun şuraya kedicikleri evayı vs..:mrgreen:
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Nerde benim silikonum bakiimm ??
depositphotos_124826354-stock-photo-blond-woman-mechanic-in-a.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst