Ben estetik bulmuyorum.
Sentetik sen-te-tik...
Bende estetik bulmuyorum.Forumcak antiestetik kulvardayız.
Neyse şu konuları geçersek nedir şu dayson silikon bir açıklayın bakalım nerde satılıyor kaç tl? Ne yapıştırabiliriz.
Ben estetik bulmuyorum.
Sentetik sen-te-tik...
Bende estetik bulmuyorum.Forumcak antiestetik kulvardayız.
Neyse şu konuları geçersek nedir şu dayson silikon bir açıklayın bakalım nerde satılıyor kaç tl? Ne yapıştırabiliriz.
O zaman bugün siyah elbise ve güneş gözlüğümü takıp tekzene gidiyorum.
Gözlüğümü yavaş yavaş çıkartıp,bir adet dayson silikon lütfen diyorum.
O karizma ile tabancayıda aldıktan sonra eve gelip annemin kırılan tuhaf( tek eli havada esmer kadın,o ele çilolata bile astım) biblosunu yapıştırıyorum.
Japon yapıştırıcısı elveda
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
Yürekçe ben sana bir kutu toplu iğne alırdım ne uğraşıyorsun ya![]()
O zaman bugün siyah elbise ve güneş gözlüğümü takıp tekzene gidiyorum.
Gözlüğümü yavaş yavaş çıkartıp,bir adet dayson silikon lütfen diyorum.
O karizma ile tabancayıda aldıktan sonra eve gelip annemin kırılan tuhaf( tek eli havada esmer kadın,o ele çilolata bile astım) biblosunu yapıştırıyorum.
Japon yapıştırıcısı elveda
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
Yürekçe ben sana bir kutu toplu iğne alırdım ne uğraşıyorsun ya![]()
Daysonun iyi reklamı oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
Yok yürekçe toplu iğneyi yapıştırdım dedin ya bir kutu toplu iğne armağan ederdim demek istedim
Anlaşılmamışım bir toplu iğne vakası