dayson silikon mucizesi

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bende estetik bulmuyorum.Forumcak antiestetik kulvardayız.
Neyse şu konuları geçersek nedir şu dayson silikon bir açıklayın bakalım nerde satılıyor kaç tl? Ne yapıştırabiliriz.

Hitdavat malzemesi satan her yerde var
10 tl kendisi
12 tl civari tabancasi oluyor.
Her bir sey yapistiriyor.
Ben topluignenin topuyla ignesini yapistirmistim :p
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
O zaman bugün siyah elbise ve güneş gözlüğümü takıp tekzene gidiyorum.
Gözlüğümü yavaş yavaş çıkartıp,bir adet dayson silikon lütfen diyorum.
O karizma ile tabancayıda aldıktan sonra eve gelip annemin kırılan tuhaf( tek eli havada esmer kadın,o ele çilolata bile astım:)) biblosunu yapıştırıyorum.

Japon yapıştırıcısı elveda

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

Yürekçe ben sana bir kutu toplu iğne alırdım ne uğraşıyorsun ya :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
O zaman bugün siyah elbise ve güneş gözlüğümü takıp tekzene gidiyorum.
Gözlüğümü yavaş yavaş çıkartıp,bir adet dayson silikon lütfen diyorum.
O karizma ile tabancayıda aldıktan sonra eve gelip annemin kırılan tuhaf( tek eli havada esmer kadın,o ele çilolata bile astım:)) biblosunu yapıştırıyorum.

Japon yapıştırıcısı elveda

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

Yürekçe ben sana bir kutu toplu iğne alırdım ne uğraşıyorsun ya :)

bacım bizim evde çocuklar top oynarken alçıdan süsleri kırdılar. hepsini dayson pu mastik ile yapıştırdım. mis gibi oldu, oh.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
O zaman bugün siyah elbise ve güneş gözlüğümü takıp tekzene gidiyorum.
Gözlüğümü yavaş yavaş çıkartıp,bir adet dayson silikon lütfen diyorum.
O karizma ile tabancayıda aldıktan sonra eve gelip annemin kırılan tuhaf( tek eli havada esmer kadın,o ele çilolata bile astım:)) biblosunu yapıştırıyorum.

Japon yapıştırıcısı elveda

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

Yürekçe ben sana bir kutu toplu iğne alırdım ne uğraşıyorsun ya :)

Kutuyu topluignelere mi yapistiracaz?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
3
bu marka silikon diye geçmez terason diye geçer genelde araba sektöründe kaportacılar kullanır.geçengün motorsikletimin aküsü yan kapak açılarak eksozun üstüne düşmüş nitekim altı delinmiş bi arkadaş tavsiyesi ile dayson terasonu alıp sürdüm şu anda hiçbi sıkıntı yok kullanıyorum tavsiye ederim
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Daysonun iyi reklamı oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

Yok yürekçe toplu iğneyi yapıştırdım dedin ya bir kutu toplu iğne armağan ederdim demek istedim:)

Anlaşılmamışım bir toplu iğne vakası
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Daysonun iyi reklamı oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

Yok yürekçe toplu iğneyi yapıştırdım dedin ya bir kutu toplu iğne armağan ederdim demek istedim:)

Anlaşılmamışım bir toplu iğne vakası

Neydi o söz;
Cuvaldizi herkese
İgneyi sub... :)

Ama seni anladim ben, beni iğnelendiriyon...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst