allah hepimnizden razı olsun valla hepimize kaza yüzü güstermesin alala abiler benim moto eskidi yaw 1 ay oldu
saolun lastikler prelli ama memnun degilim ünceki motor da duroydu açayip memmnun kalmıştım
renk e gelin ce ben beşiktaş lıyım sorma alışıyom renge fener dışında herşey le denk gelen renklere baglıyom

saolun allah kaza bela güstermesin hepimize
bu da kaçtı deme ? :silent:
kaçırırmıyım hiç üç kilit bir köpek ve alarm çalmaya gelen ve başaran oldumu anlından üpüp ne isterse verecem he bu arada kaynanamın penceresinin ününe bagladımki uykusu çok hafif uyumuyo desem yeri hehehehe:queen::queen::queen::queen: