Davut'umun Yeni 3 oda 1 Salon Motosikleti =)

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
allah hepimnizden razı olsun valla hepimize kaza yüzü güstermesin alala abiler benim moto eskidi yaw 1 ay oldu
saolun lastikler prelli ama memnun degilim ünceki motor da duroydu açayip memmnun kalmıştım
renk e gelin ce ben beşiktaş lıyım sorma alışıyom renge fener dışında herşey le denk gelen renklere baglıyom :)
saolun allah kaza bela güstermesin hepimize

bu da kaçtı deme ? :silent:




kaçırırmıyım hiç üç kilit bir köpek ve alarm çalmaya gelen ve başaran oldumu anlından üpüp ne isterse verecem he bu arada kaynanamın penceresinin ününe bagladımki uykusu çok hafif uyumuyo desem yeri hehehehe:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun cbf 150 kervanına katıldınız demek.Daha önceki motorunuz neydi peki?
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
saol bundan ünceki mondiala 151 rs hız ve yakıtından oldukça memnun oldugum bir motosikletti lakın dökülüyordu hertürlü anahtar koltuk altında mudahale etmek için mevçuttu şimdi dahada memnun um :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst