Davet

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
abi oda birşeymi sen bizim eve gel de malzemeyi gör.
ADRESİ VERİM : TEKİRDAĞ TEKEL RAKI FABRİKASI NO :20 KAT:1
kime sorsan gösterir:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Muzo' Alıntı:
Yaaa Soner,

nerden aldin?? banada lazim böyle....:mrgreen:

yok dostum bu modeller satılmıyor birgece yetecek kadar içkiyi soğutmak için özel yaptırdım:queen: :queen:

tmrbaykal' Alıntı:
abi oda birşeymi sen bizim eve gel de malzemeyi gör.
ADRESİ VERİM : TEKİRDAĞ TEKEL RAKI FABRİKASI NO :20 KAT:1
kime sorsan gösterir:)

:queen: :queen: vayyy dostum bana fiyat alsana
rakı havuzunda yüzmek için sezonluk ne kadar istiyorlar:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Fiyat

dostdark' Alıntı:
yok dostum bu modeller satılmıyor birgece yetecek kadar içkiyi soğutmak için özel yaptırdım:queen: :queen:



:queen: :queen: vayyy dostum bana fiyat alsana
rakı havuzunda yüzmek için sezonluk ne kadar istiyorlar:queen:
KIŞIMDA RAKI DAĞINA CIKARSIN KAYMAYA:queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
yaa bu akşam misafir var...
gelip 2 saat takılsammı takılmasammı..
takılsam eve ayıp..
takılmasam sizleri göremicem...
laa ne garip bi durum..
ahanda trafikte takıldım derim ...
durun ya bişiler yapıcam galiba..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
şeytan

vedat kaya' Alıntı:
yaa bu akşam misafir var...
gelip 2 saat takılsammı takılmasammı..
takılsam eve ayıp..
takılmasam sizleri göremicem...
laa ne garip bi durum..
ahanda trafikte takıldım derim ...
durun ya bişiler yapıcam galiba..
Kardeş sen şeytana uy trafik mrafik uydur bişey
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
KIŞIMDA RAKI DAĞINA CIKARSIN KAYMAYA:queen:

Abi nerede o dağ hemen bilgilerini ver gezi düzenliyim
Dostdark rakı dağı gezisi:queen: :queen: :queen:
1500 katılım la gideriz bu sefer:queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Muzo' Alıntı:
Arkadaslar ben cikiyorum,

Mekanda bulusmak üzere.....

:cat: ok muzo akşam görüşürüz aman yavaş kullan tamam mı:cat:

uanmotorcu7sy.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
yaa bu akşam misafir var...
gelip 2 saat takılsammı takılmasammı..
takılsam eve ayıp..
takılmasam sizleri göremicem...
laa ne garip bi durum..
ahanda trafikte takıldım derim ...
durun ya bişiler yapıcam galiba..
vedat ne iş sende bi degişiklik var gibime geldi hayırdır düşünmen bile ayıp trafik var uydurcan tabiki yarım saat ugramazsan zaten direk nick degiştiriyorum fırıldak diye :) haberin olsun zaten ince bi degişim var müessese miz alkolsüzdür takılıyorsun bakıyorum :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
bu kim ucan acelesimi var yoksa köprüye gec kalmış ucarakmı gidiyo ersen senmisin yoksa gebzedenmi geliyon:silent:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
evttt arkadaşlar az kaldı
::shake2:: ::friends: ::sefereee ::cheeeeer

ALBATROS-FB' Alıntı:
bu kim ucan acelesimi var yoksa köprüye gec kalmış ucarakmı gidiyo ersen senmisin yoksa gebzedenmi geliyon:silent:

yok abi o arkadaş yeni bulduğu OGS den parasız geçme olayı üzerinde çalışıyor

arkadaşlar sitede sabahtan beri okuyan misafir üye yi tespit ettik
meğer kötü bir niyeti yokmuş sadece gidecek durumda değil:queen:

sarha3ku.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
bütün gün evde badana boya ile ugraştım eğer temizlenebilirsem bende gelmeye çalışacağım gelemezsem hepinize ii sohbetler ii eğlenceler :cherry:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ledo' Alıntı:
Ben orada olacağım kısmetse... :cat:

Burada anlatırsam, aleyhimde delil teşkil edebilecek :p bir zamanlama hatası sebebi ile gelemiyorum.

Gidenlere iyi eğlenceler
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: Arkadaşlar bende çıkıyorum bir yere uğrayıp oradan da mekana akacağım akşam görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yola çıkıyorum görüşmek üzere
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
arkadaslar dun geceye trafık yuzunden saat 21:10 da katılabıldım..:pale:
ama cokkk eglencelı ve keyıflı bır geceydı...:) gecenın foto.bu aksam ekleyecegım gelemeyen arkadaslar cok sey kacırdıgını dusunuyorum
bundan sonra yapacagımız bulusmaları bu mekanda yapmayı teklıf edıyorum
canlı muzık ve sohbet dun aksam içiçeydi..:) davet ıcın tekrar tesekkurler...:mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
batuhan35' Alıntı:
arkadaslar dun geceye trafık yuzunden saat 21:10 da katılabıldım..:pale:
ama cokkk eglencelı ve keyıflı bır geceydı...:) gecenın foto.bu aksam ekleyecegım gelemeyen arkadaslar cok sey kacırdıgını dusunuyorum
bundan sonra yapacagımız bulusmaları bu mekanda yapmayı teklıf edıyorum
canlı muzık ve sohbet dun aksam içiçeydi..:) davet ıcın tekrar tesekkurler...:mrgreen:
YENİ TOPIK ACTIK ORAYA EKLE DOSTUM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst