Muzo' Alıntı:Yaaa Soner,
nerden aldin?? banada lazim böyle....:mrgreen:
tmrbaykal' Alıntı:abi oda birşeymi sen bizim eve gel de malzemeyi gör.
ADRESİ VERİM : TEKİRDAĞ TEKEL RAKI FABRİKASI NO :20 KAT:1
kime sorsan gösterir![]()
KIŞIMDA RAKI DAĞINA CIKARSIN KAYMAYA:queen:dostdark' Alıntı:yok dostum bu modeller satılmıyor birgece yetecek kadar içkiyi soğutmak için özel yaptırdım:queen: :queen:
:queen: :queen: vayyy dostum bana fiyat alsana
rakı havuzunda yüzmek için sezonluk ne kadar istiyorlar:queen:
Kardeş sen şeytana uy trafik mrafik uydur bişeyvedat kaya' Alıntı:yaa bu akşam misafir var...
gelip 2 saat takılsammı takılmasammı..
takılsam eve ayıp..
takılmasam sizleri göremicem...
laa ne garip bi durum..
ahanda trafikte takıldım derim ...
durun ya bişiler yapıcam galiba..
ALBATROS-FB' Alıntı:KIŞIMDA RAKI DAĞINA CIKARSIN KAYMAYA:queen:
Muzo' Alıntı:Arkadaslar ben cikiyorum,
Mekanda bulusmak üzere.....
vedat ne iş sende bi degişiklik var gibime geldi hayırdır düşünmen bile ayıp trafik var uydurcan tabiki yarım saat ugramazsan zaten direk nick degiştiriyorum fırıldak diyevedat kaya' Alıntı:yaa bu akşam misafir var...
gelip 2 saat takılsammı takılmasammı..
takılsam eve ayıp..
takılmasam sizleri göremicem...
laa ne garip bi durum..
ahanda trafikte takıldım derim ...
durun ya bişiler yapıcam galiba..
ALBATROS-FB' Alıntı:bu kim ucan acelesimi var yoksa köprüye gec kalmış ucarakmı gidiyo ersen senmisin yoksa gebzedenmi geliyon:silent:
ledo' Alıntı:Ben orada olacağım kısmetse... :cat:
YENİ TOPIK ACTIK ORAYA EKLE DOSTUMbatuhan35' Alıntı:arkadaslar dun geceye trafık yuzunden saat 21:10 da katılabıldım..ale:
ama cokkk eglencelı ve keyıflı bır geceydı...gecenın foto.bu aksam ekleyecegım gelemeyen arkadaslar cok sey kacırdıgını dusunuyorum
bundan sonra yapacagımız bulusmaları bu mekanda yapmayı teklıf edıyorum
canlı muzık ve sohbet dun aksam içiçeydi..davet ıcın tekrar tesekkurler...:mrgreen: