- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
abi arkadaşım doğru iskeleye gelicek saat 10 da orda bulunacak biz 3 kişi metrobüsle gelicez sonra tramwayla gelicez
caner kacta olucaktık pekı orda huzurevınde..
abi arkadaşım doğru iskeleye gelicek saat 10 da orda bulunacak biz 3 kişi metrobüsle gelicez sonra tramwayla gelicez
abi arkadaşım doğru iskeleye gelicek saat 10 da orda bulunacak biz 3 kişi metrobüsle gelicez sonra tramwayla gelicez
anadolu yakasından gelecek kimler var? buluşup beraber geçeriz...
ohoo ayberk abi nedemek zevklesaat 10 da sirkeci feribot iskelesinin önünde buluşuyoruz ve gürkan abi bizi karaköye kahvaltıya götürüyor kahvaltımızı yapıyoruz muhabbetimizi ediyoruz vakit gelince huzur evine doğru yol alıyoruz
![]()
sanırım ben konuya biraz uzak kaldım...
şimdi...
saat 13:00'de huzur evine gidiyoruz!!!
peki sabahtan herhengi bir planımızmı var?
aydınlatırsanız sevinirim....
gürkan abinin karaköyde bildiği sadece bir yer var
ben anlamam valla.....
kahvaltıya sen götürüyormuşsun!!!!!!!!!!!!!!!!
yalan mı?
tabi kahvaltıya nereye götürdüğünde çok önemli![]()
Arkadaşlar bende kesinlikle geleceğim.iskelenin tam önünde toplanılacak doğrumudur.Artcım yok memnuniyetle artcı alabilirim sevgilerle:rendeer:
gürkan abinin karaköyde bildiği sadece bir yer var
vay beee.....
şafak,alper,cadı....
bi ben yokum![]()