Darülaceze Huzur Evi

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
hoşgeldiniz beyler beyoğlunda kahvaltı fikri çıktı ortaya mekan daha önce gidilmiş bir mekan mış ne dersiniz ??
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
gene şöyle bi 10:30 gibi sirkecide buluşulur sonra kahvaltıya gidilir ama ben otobüslerle gelicem mecburen motor yok ve 3 kişiyiz
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
158
gürkan abi pazar sabahı ilker&burçin'i
beraber sirkecide bekleriz.
sen saatini ayarla.orda buluşuruz.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gürkan abi pazar sabahı ilker&burçin'i
beraber sirkecide bekleriz.
sen saatini ayarla.orda buluşuruz.

tamam yazuz ayarlarız yazarız buraya:rendeer:

Abi saat sabah 9 uygunmu? :)




ok saat kesinleşsin bakalım bi Aparatla Burakcan 65 le buradakilerle görüşelim

burak abiyle konuştum hafta sonu ankaraya gidecek yani gelemiyorcemle konuşur sunuz :rendeer:

sanırım zaten ilk feribot 9 fakat erken olur 10 diyelim herkez için :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
kahvaltıya kalkamayabilirim direk gelirim bu arada feyizoğluna gitmek isteyen görmek istediği birşey olan arkadaşların dikkatine. ... .

darülaceze nin yanında feyizoğlunun mağzası :wiinkk: reklam olsada sorun yok sponsorumuz. .
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
karaköy ne ayaksın ihtiyar :mrgreen:

otoparkın altına götürcen dimi :mrgreen:
itiraf et
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
süper olur bende motor yok zaten 3 kişiyiz ayrıca ??yakınlarda yapalım kahvaltı
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
o zaman şöyle yapıyoruz saat 10 da sirkeci feribot önünde buluşuyoruz ordan börek yemiye gidiyoruz gerisini ondan sonra ayarlarız:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst