Dakika 1 Gol 1, Çarpıp kaçtı..

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Daha yeni boyadığım apriliayı bugün tekirdağdan geldikten sonra denemek için çıkarmıştım ki olan oldu..
Kardeşim ile beraber 2 motosiklet tura çıktık çarşıda bir tur attıktan sonra eve dönüyorduk ki kasise geldim önde ben arkada kardeşim gidiyorduk..
motor freni ile yavaşlıyordum ki tam kasisin orada motorun arkası birden havalandı
Kardeşim arkadan çarptı sandım ama çarpan kardeşim değil mavi renkte 39 SL 638 plakalı hyundai getz marka otomobildi..
Motordan indim adamla göz göze geldik daha sonra bastı gaza gitti..
Kardeşim peşinden kovaladı ama nafile kaçmayı başardı..
İçimden daha çok şey geçiyor ama onları burda yazamıycam fakat aracın plakasını aldım gördüğüm yerde yakasındayım artık..
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
91
Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım, keşke hemen bir karakola gidip bildirseydin, sonuçta arkadan çarpmış.
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
80
geçmiş olsun arkadaşım.o kaçan adama benimde söyleyecek bikaç çift lafım var ama buraya yazamayacağım.plakayı alman iyi olmuş.bence hemen trafiğe bildir.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abim cok cok gecmıs olsun sızde bısey varmı veya motorda cıddı bısey varmı abı ?...
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
geşmiş olsun biran önce git karakola bildir arabayı onlar yakalar zaten olmadı o plakadan yerini bulabilirsin
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. Üzüldüm motorunun boyandığı gün çizilmesine. Sana birşey olmamış bu iyi..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
motor freni yaparken frene dokunsaydın keşkede stop lambası yanınca yavaşlar ve çarpmazdı..
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
çok çok geçmiş olsun..size bişey olmamış yaa önemli olan o.fakat trafiğe bildir derim..hem plakadan adamın adresinide öğrenmiş olursun.onlar vermez ama çakallık yaparsan alırsın :wiinkk:
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
saolun arkadaşlar polise bildirdik zaten.
motorun palaka yumuldu önemli bişi yok yeni boyamıştık az da cizik var::angry2::
o dua etsin bişi yok o aptal carptıgında ben abimin düştügünü filan görseydim o adamın hiç şansı yoktu zaten... gerisini getirmiyim lafın ayıp olucak yoksa
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sağolun arkadaşlar gerçekten birinin size arkadan vurması dengenizi çok fazla bozuyor artık daha dikkatli olurum sanırım aynalardan gözümü ayırmam
Motor freni il yavaslıyordum frene dokunmaya zaman kalmadı ki..
Zaten yol mahalle arası tam 4 yol ağazı vede kasisler var..
Acelesi vardı sanırım ama basıma iş açtı.
Allahtan bizde bişey yok sadece motorun plaka yamuldu vede sinyaller kırıldı
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
abi harbiden geçmiş olsun yaa...kaç gun sabırla motorun boyanıp cıkmasını bekledik..harbiden dakka 1 gol 1 olmus...çok uzuldum...motorun tamiri kolay..umarım sende birşey yoktur...
plakayı alman iyi olmus ama bence karakola gitsende bişey değişmez..cunku motoru olay yerinden oynatmısın dicekler cart curt..ama plakası aklında bulunsun...
belki ilerde bigun karsına cıkar adam
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hiç sorma ya yeni boyaydı gerçi biraz pürüzlü kalmıştı ama olsun yinede daha ilk turda olay oldu.
Polislerden fazla bişey beklemiyorum zaten ama plaka buranın plakası elbet birgün karşılaşacağız onunla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam kazadır olur ama kaçması akıl alacak şey değil :pr:

Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın :rendeer:
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Adam Tekirdağ daysa elinizle koymuş gibi bulursunuz o adamı ;) sanırım altınova kavşağında oldu bu olay ?
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
abi harbiden geçmiş olsun yaa...kaç gun sabırla motorun boyanıp cıkmasını bekledik..harbiden dakka 1 gol 1 olmus...çok uzuldum...motorun tamiri kolay..umarım sende birşey yoktur...
plakayı alman iyi olmus ama bence karakola gitsende bişey değişmez..cunku motoru olay yerinden oynatmısın dicekler cart curt..ama plakası aklında bulunsun...
belki ilerde bigun karsına cıkar adam
ille cıkıcak karsıma şaka maka onun da ön tampon da bayagı cizik vardı o yetmiştir ona dicem de insan dikkatli olur ya zaten mahalle arası cocular filan oyun oynuyo allah korusun daha kötüsü de olabilirdi...
öle bi carptı ki sanki kasıtlı carpar gibi ben dedim bizim cocuklardan biridir belkide artistlik olsun die öle hızlı girmiştir b, fren koyar durur dedim ama koskoca adam utanmadan kaçıyo da durup dese ki kardeşim bişi var mı ilgilense amenna...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yok arkadaşım lüleburgazda oldu olay tamda kahvehanelerin önündeydi herkes çıktı zaten.
Ama lüleburgazda küçük yer elbet karşıma çıkıcak o herif.
Çarpıp kaçmak neymiş o zaman görücek zaten..
Motorumda fazla hasar yok bende birşey yok belkide dursaydı en azından geçmiş olsun deseydi bu kadar takmıycaktım kafaya ama kaçması insanı gerçekten çok fazla sinir ediyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst