Dakar 2013 ; Kaç motorcu düştü sayamadım :)

Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
221
niye düşüyorlar belli orası ıslak teker ıslanınca ilerisinde de toprak olmayınca + bide yan giriyorlar ondan sonra cumburlop güm ama şu beyaz donlu adam neydi öyle gülmekten öldüm ona :D
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Nedense her düşüşte beyaz donlu adam var. Suya yağ filan karıştırmış olmasın :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Suyun olduğu yer yosunlanmış....
Beyaz donlu adam artis olma hevesinde.. :queen:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
beyazlı dingil eksozdan tutup elini yaktı... :queen::queen:
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
ben size söyleyeyim o akan suyun oldugu yer yosun tutmuşta ondan :thumleft:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başlık daha ilginç olabilirdi....

Arap KADRİ DAKAR da :) :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bencede su yosun tutmuş kayıyor :bounce: arap kadri dakarda işte bu iyiydi :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Beyaz donlu ya yıkanırken sabunu suya düşürmüş, yada bu işlere çok özendiğinden ekip ruhu hissetmek için suya fesatlık karıştırmış.:queen:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
niye düşüyorlar belli orası ıslak teker ıslanınca ilerisinde de toprak olmayınca + bide yan giriyorlar ondan sonra cumburlop güm ama şu beyaz donlu adam neydi öyle gülmekten öldüm ona :D
Eğer Öyle bişey olsaydı Tr yolları malum herkez biliyor her virajda tüm motorcuların düşmesi,araba kullananlarında takla atması gerekirdi
Kayma sebebi ya suya yağ karışmış olmalı yada O geçtikleri yer yosun bağlamış olmalı ki kayıp düşüyorlar
Yoksa bu adamlar işin profesyonelleri Öyle her virajda her suda düşecek adam değiller heleki Dakar Pilotları
Bide Dikkatli izlersen düz girip kayanlarda çok var demekki yan girmeyle pek alakası yok :king:
 

E_N

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
154
beyaz donlu abimiz hepimizin yakından tnıdığı şahin k. hemen aşşagıda setleri varmış film çekerken düşenleri görünce daynamamış bir el atı vermiş nede olsa duygusal adam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst