dainese hava yastığı

Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
16
KARDEŞ EMEGİNE SAGLIK AMA PEK GUVENLI BİŞİ DEGİL GİBİ GELDİ BANA:bounce:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
iyi güzel olmuşta vücudun en çok zarar gören yeri omuz, kol ve ense mi acaba?...

(üstelik hava yastığı hariç sürücünün her yeri yere çarpıyor...:D)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Başlangıç için fena değil, zamanla tüm vücudu koruyabilcek hale getirirler.

Biz motorsikletle ölebilen son nesil oluruz.:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bence bunu biraz daha geliştirirlerse daha iyi olur bu şekil pek kullanışlı degil gibi gibi:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
50 ile giderken işe yarayacağı kesin :)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
hiç yoktan iyidir. umarım satın alınabilecek fiyatlarda olur.
ve olur olmaz açılmaz.
sanırım dizlerin yanına baskı olduğunda devreye giriyor.
seyir halindeyken bazen araçlara sürtünüyoruz. o sırada açılırsa normalde yapmayacağımız bir kazaya sebebiyet verebilir.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
güvenli değil gibi sizlerinde dediği gibi ilerde tüm vucudu saran çıkabilir ve daha iyi olur diye düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst