- Katılım
- 28 May 2010
- Mesajlar
- 619
- Motosikleti
- Hero X-Pulse 200 4v
Bu durumun nedeni tatmin ile alakalı olabilir. Elinizdeki araç sizi yeterince tatmin ediyorsa, değiştirmek için bir o kadar daha bedel ödediğin motorla da aynı şeyleri yaşayacaksan ne gerek var moduna giriyorsun. Ben de aynı kafa yapısındayım şu an.
Gezme konusuna gelince. Gezip görmediğim yollara gitmek için buradan bir 300-500 km uzaklaşmam gerekiyor ki yeni yerler görebileyim. Bakıyorum haritaya oraya gitmişiz buraya gitmişiz. Ya çok uzun erimli yurt dışı falan yapılması lazım ya da benim de denediğim gibi yakın çevre ama toprak yollara falan hafif küçük bir motorla girmek lazım. O farklı kapılar açabiliyor işte. Bir de değişik tarz denedim, onun da görüntüsü sesi tarzı falan hoşuma gitti. Ona binince de yardırmaya ne gerek var seyrede seyrede git moduna girdim. Diyeceğim o ki hep aynı keyifleri yaşamaya çalışmak sıkıyor sanırım. Arada modeli değil tarzı ve keyifleri değiştirmek işe yarayabiliyor.
Bu arada 2 gün içinde bir geziye çıkacağım, kaç saattir haritaya bakıyorum da bakıyorum. Yine klasik kuzey ege - akdeniz arası sahilden gidicem sanırım ki kaç kere yaptım aynı yolu. Bu sefer yardırmadan gideyim azıcık kafa dinleyeyim diyorum. Umarım tenha olur oralar haftaya.
Gezme konusuna gelince. Gezip görmediğim yollara gitmek için buradan bir 300-500 km uzaklaşmam gerekiyor ki yeni yerler görebileyim. Bakıyorum haritaya oraya gitmişiz buraya gitmişiz. Ya çok uzun erimli yurt dışı falan yapılması lazım ya da benim de denediğim gibi yakın çevre ama toprak yollara falan hafif küçük bir motorla girmek lazım. O farklı kapılar açabiliyor işte. Bir de değişik tarz denedim, onun da görüntüsü sesi tarzı falan hoşuma gitti. Ona binince de yardırmaya ne gerek var seyrede seyrede git moduna girdim. Diyeceğim o ki hep aynı keyifleri yaşamaya çalışmak sıkıyor sanırım. Arada modeli değil tarzı ve keyifleri değiştirmek işe yarayabiliyor.
Bu arada 2 gün içinde bir geziye çıkacağım, kaç saattir haritaya bakıyorum da bakıyorum. Yine klasik kuzey ege - akdeniz arası sahilden gidicem sanırım ki kaç kere yaptım aynı yolu. Bu sefer yardırmadan gideyim azıcık kafa dinleyeyim diyorum. Umarım tenha olur oralar haftaya.
Son düzenleme: