Daha iyi, daha yeni bir motora hiç hevesim kalmaması

Katılım
28 May 2010
Mesajlar
619
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Bu durumun nedeni tatmin ile alakalı olabilir. Elinizdeki araç sizi yeterince tatmin ediyorsa, değiştirmek için bir o kadar daha bedel ödediğin motorla da aynı şeyleri yaşayacaksan ne gerek var moduna giriyorsun. Ben de aynı kafa yapısındayım şu an.

Gezme konusuna gelince. Gezip görmediğim yollara gitmek için buradan bir 300-500 km uzaklaşmam gerekiyor ki yeni yerler görebileyim. Bakıyorum haritaya oraya gitmişiz buraya gitmişiz. Ya çok uzun erimli yurt dışı falan yapılması lazım ya da benim de denediğim gibi yakın çevre ama toprak yollara falan hafif küçük bir motorla girmek lazım. O farklı kapılar açabiliyor işte. Bir de değişik tarz denedim, onun da görüntüsü sesi tarzı falan hoşuma gitti. Ona binince de yardırmaya ne gerek var seyrede seyrede git moduna girdim. Diyeceğim o ki hep aynı keyifleri yaşamaya çalışmak sıkıyor sanırım. Arada modeli değil tarzı ve keyifleri değiştirmek işe yarayabiliyor.

Bu arada 2 gün içinde bir geziye çıkacağım, kaç saattir haritaya bakıyorum da bakıyorum. Yine klasik kuzey ege - akdeniz arası sahilden gidicem sanırım ki kaç kere yaptım aynı yolu. Bu sefer yardırmadan gideyim azıcık kafa dinleyeyim diyorum. Umarım tenha olur oralar haftaya.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu durumun nedeni tatmin ile alakalı olabilir. Elinizdeki araç sizi yeterince tatmin ediyorsa, değiştirmek için bir o kadar daha bedel ödediğin motorla da aynı şeyleri yaşayacaksan ne gerek var moduna giriyorsun. Ben de aynı kafa yapısındayım şu an.

Gezme konusuna gelince. Gezip görmediğim yollara gitmek için buradan bir 300-500 km uzaklaşmam gerekiyor ki yeni yerler görebileyim. Bakıyorum haritaya oraya gitmişiz buraya gitmişiz. Ya çok uzun erimli yurt dışı falan yapılması lazım ya da benim de denedim gibi yakın çevre ama toprak yollara falan hafif küçük bir motorla girmek lazım. O farklı kapılar açabiliyor işte. Bir de değişik tarz denedim, onun da görüntüsü sesi tarzı falan hoşuma gitti. Ona binince de yardırmaya ne gerek var seyrede seyrede git moduna girdim. Diyeceğim o ki hep aynı keyifleri yaşamaya çalışmak sıkıyor sanırım. Arada modeli değil tarzı ve keyifleri değiştirmek işe yarayabiliyor.

Bu arada 2 gün içinde bir geziye çıkacağım, kaç saattir haritaya bakıyorum da bakıyorum. Yine klasik kuzey ege - akdeniz arası sahilden gidicem sanırım ki kaç kere yaptım aynı yolu. Bu sefer yardırmadan gideyim azıcık kafa dinleyeyim diyorum. Umarım tenha olur oralar haftaya.

ayvalık - burhaniye tarafından gecersen sana nar suyu ısmarlarım :d

o kadar ktm ye laf ediyorum cok olgunlukla karsılıyorsun, iyi adamsın bence :)
 
Katılım
8 Haz 2023
Mesajlar
294
Motosikleti
tehlikeli pıskileyt
25 yaşında aynı durumdan muzdaribim. Ama benimki ekonomik. Sende yine afrika varken heves kalmamış ben duke 250 de bıraktım heves işini. :)
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Bak ben zontese biniyorum inanilmaz bir heyecan var içimde 😂😂

5 katı düşük fiyata zontes aliyorum, kaç kat pahalı motorları herhangi bir konuda tokatlayinca içim rahatlıyor 😂

Adam senin motor benden iyi durursa satarım diyor GS i 😁

Şimdi bu adamı tokatlamak kadar güzel birşey yok 😁

GS ciler şimdi de, akü takviye işine girmişler, yanlarından takviye bankini ayırmiyorlar.

GS alırsam bu enerjimi kaybederim 😁

Bence hiç birşeye gerek yok, diyorlar ya, 125 CC ile uzun yol yapılır mı diye, en güzel uzun yol 125 CC ile yapılır, ama acelen olmayacak keyfini alarak gezeceksin, hatta dünyayı gezeceksin.Altinda ki Motor 50 CC olsun yeter.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Bak ben zontese biniyorum inanilmaz bir heyecan var içimde 😂😂

5 katı düşük fiyata zontes aliyorum, kaç kat pahalı motorları herhangi bir konuda tokatlayinca içim rahatlıyor 😂

Adam senin motor benden iyi durursa satarım diyor GS i 😁

Şimdi bu adamı tokatlamak kadar güzel birşey yok 😁

GS ciler şimdi de, akü takviye işine girmişler, yanlarından takviye bankini ayırmiyorlar.

GS alırsam bu enerjimi kaybederim 😁

Bence hiç birşeye gerek yok, diyorlar ya, 125 CC ile uzun yol yapılır mı diye, en güzel uzun yol 125 CC ile yapılır, ama acelen olmayacak keyfini alarak gezeceksin, hatta dünyayı gezeceksin.Altinda ki Motor 50 CC olsun yeter.
Romantik adamsın vesselam....
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
dev sorunsal...

bazen yazılanlara denk geliyorum, yaşını başını almış insanlar hala motor değiştirme peşinde..

Hiç heves yok bende. sıfır yani. Galiba bazı şeyleri aştım ben. Yoksa depresyon mu lan bu ? Tabi motorumda super şimdi yalan yok.. Bi de güvenli sürüşten ödün vermediğim için 150 hp lik motorum olmamasına hiç takılmıyorum.

Bakıyorum 1300GS e,, ya alıp napacam lan bunu ? Ne değişecek ? yine aynı sekilde git gel rutinimi yapacağım..,Bunun yaptığı herseyi mevcut 400.000 TL lik 9 yıllık motorum yapıyor.. bi de bmw yani büyük risk. dertsiz hayatıma dert olabilir.

Africa satılıp yeni africa zaten alınmaz.. Al işte goruyosunuz durumu. Ahh be nerde o eski heyecanlarrr.. 2015 sonu motorum tanıtıldığında cocuklar gibi şendim.
Zaten ilk eğitim alırken hoca da bana demişti.., yavaş adımlarla ilerle,birden en iyilerine binersen içinde heyecan kalmaz.çok haklıymış...

Bi doom/death parca dinleyecem şimdi izninizle :( hayat çok anlamsız.. :(
GGS (güzergah güdüklüğü sendromu) yaşıyorsun.


Africa ile gidip geldiğin güzergah belli.

Ve yıllardır, hatta temizinden 100 bin km'dir muhtemelen hiç değişmiyor.


Cb125f hayatına biraz renk kattı gibi ve onunla da bizim memleket yollarını geziyorsun ancak.

Hele biraz farklı bir rota seç ki bu kısır ve güdük güzergahını kırıp yeni heyecanlara yelken aç biraz.

Didiydi dersin. :giggle:😄
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hatta efsane motor Africa Single Crf 250 de alırız sana.

Best of both worlds.:love:
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
olur, Cuma aksamı saat konusu ve bulusma yerini konusuruz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



yahu ACT cim hersey iyi guzel de "Utku ;)"

isimden sonra bu şekilde kaşın gozun neden oynuyor onu anlamadım ben :d neyse ya, cok muhim değil. Gizlilik konusu dusunduğun gibi değil yani.
Özelden numaramı paylaştım. Pazar günü için. Katılmak isteyen arkadaşlar olursa sevinirim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Özelden numaramı paylaştım. Pazar günü için. Katılmak isteyen arkadaşlar olursa sevinirim.
Buluşma yeri Ayvalık oldu. Katılmak isteyen olursa bekleriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
254
dev sorunsal...

bazen yazılanlara denk geliyorum, yaşını başını almış insanlar hala motor değiştirme peşinde..

Hiç heves yok bende. sıfır yani. Galiba bazı şeyleri aştım ben. Yoksa depresyon mu lan bu ? Tabi motorumda super şimdi yalan yok.. Bi de güvenli sürüşten ödün vermediğim için 150 hp lik motorum olmamasına hiç takılmıyorum.

Bakıyorum 1300GS e,, ya alıp napacam lan bunu ? Ne değişecek ? yine aynı sekilde git gel rutinimi yapacağım..,Bunun yaptığı herseyi mevcut 400.000 TL lik 9 yıllık motorum yapıyor.. bi de bmw yani büyük risk. dertsiz hayatıma dert olabilir.

Africa satılıp yeni africa zaten alınmaz.. Al işte goruyosunuz durumu. Ahh be nerde o eski heyecanlarrr.. 2015 sonu motorum tanıtıldığında cocuklar gibi şendim.
Zaten ilk eğitim alırken hoca da bana demişti.., yavaş adımlarla ilerle,birden en iyilerine binersen içinde heyecan kalmaz.çok haklıymış...

Bi doom/death parca dinleyecem şimdi izninizle :( hayat çok anlamsız.. :(
Abi tarz değiştir mesela r1 😁
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
birçok arkadaşında dediği gibi bu durum tamamen duygusal değil (sonuçta afrika sahibisin beğenmesen satıp istediğin motoru almak için elinde güzel bir para olur üzerine birşeyler ekleyip istediğini alırsın)
sıradanlaşmış bir hayat rutine bağlayan herşey zamanla sıkıcı olur insanlar her zaman yeni heyecanlar peşinde koşar eğer koşmayı bırakırsan yaşlanmaya başlıyorsundur demek (yani amaç olmalı bu hobi olur maddi konular olur veya kendin için birşeyler işte)
şöyle güzel bir orta asya rotası yapsan
pamir Kolyma Otoyolu (kemikler yolu)
Georgian military road vs gezinip gelsen hiçbir şeyin kalmaz hatta yeni yıl için başka rotalar çizmeye başlarsın yani bir amacın olur
yoksa ne yaparsan yap motordan zevk alamazsın
en geç 5 yıl içinde işi gücü bırakıp beni yollarda perişan etmeyecek 250 cc basit bir şeyler alıp 3 ay ipi koparmak gibi bir planım var japon^ya ya kadar gitmek istiyorum
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,113
Selam arkadaşlar,
Bu sabah kalktım. Heyecanla üstümü giyindim. Garaja gittim. Motosikletimin lastiklerini kontrol ettim. Ön lastik 14 psi çıktı. O şekilde benzinliğe kadar gittim. Hava serin olduğu için kalın da giyinmiştim. Bayağı bir sıcakladım. Neyse, sonrasında lastiklere hava basıp doğruca Ayvalık yolunu tutum. Saat 10 civarı Ayvalık'a vardım. Sayın Karşıyaka seyircisinin tezahüratları arasında çayımı yudumlarken, @Muzaffer Topal geldi. Kendisi ile çay içip sohbet ettik. Yaklaşık 1 saatlik yürüyüş yaptık. Sonrasında kendisi bana ayvalık tostu ısmarladı. Yanında da ayran tabi ki. Sonrasında motorlara atlayıp Cunda adasında tabiat parkını dolaştık. Çok güzel piknik alanları ve yüzme alanları gördüm. Sonrasında beraber yol ayrımına kadar sürdük ve Ben Manisa'ya geri döndüm.
Bu arada Kendisinin ölümsüz olan Afrika Twin motorunu yakından gördüm ve inceledim. Harbi ölümsüz motor yapmışlar. 150 000 bin km de . Daha yeni gibi duruyor.
Bu güzel gün ve keyifli sohbet ve de güzel tost için kendisine teşekkür ederim.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar,
Bu sabah kalktım. Heyecanla üstümü giyindim. Garaja gittim. Motosikletimin lastiklerini kontrol ettim. Ön lastik 14 psi çıktı. O şekilde benzinliğe kadar gittim. Hava serin olduğu için kalın da giyinmiştim. Bayağı bir sıcakladım. Neyse, sonrasında lastiklere hava basıp doğruca Ayvalık yolunu tutum. Saat 10 civarı Ayvalık'a vardım. Sayın Karşıyaka seyircisinin tezahüratları arasında çayımı yudumlarken, @Muzaffer Topal geldi. Kendisi ile çay içip sohbet ettik. Yaklaşık 1 saatlik yürüyüş yaptık. Sonrasında kendisi bana ayvalık tostu ısmarladı. Yanında da ayran tabi ki. Sonrasında motorlara atlayıp Cunda adasında tabiat parkını dolaştık. Çok güzel piknik alanları ve yüzme alanları gördüm. Sonrasında beraber yol ayrımına kadar sürdük ve Ben Manisa'ya geri döndüm.
Bu arada Kendisinin ölümsüz olan Afrika Twin motorunu yakından gördüm ve inceledim. Harbi ölümsüz motor yapmışlar. 150 000 bin km de . Daha yeni gibi duruyor.
Bu güzel gün ve keyifli sohbet ve de güzel tost için kendisine teşekkür ederim.

benim motor hep dısarda kaldı.uzerine yağmur kar yağdı, kedi işedi, kuş sıctı.

dukati, agusta, guzzi ler gibi el bebek bakılsaydı sen o zaman gorecektın ölümsüzü..

yine de tesekkur :)
 
Katılım
9 Ağu 2023
Mesajlar
609
Selam arkadaşlar,
Bu sabah kalktım. Heyecanla üstümü giyindim. Garaja gittim. Motosikletimin lastiklerini kontrol ettim. Ön lastik 14 psi çıktı. O şekilde benzinliğe kadar gittim. Hava serin olduğu için kalın da giyinmiştim. Bayağı bir sıcakladım. Neyse, sonrasında lastiklere hava basıp doğruca Ayvalık yolunu tutum. Saat 10 civarı Ayvalık'a vardım. Sayın Karşıyaka seyircisinin tezahüratları arasında çayımı yudumlarken, @Muzaffer Topal geldi. Kendisi ile çay içip sohbet ettik. Yaklaşık 1 saatlik yürüyüş yaptık. Sonrasında kendisi bana ayvalık tostu ısmarladı. Yanında da ayran tabi ki. Sonrasında motorlara atlayıp Cunda adasında tabiat parkını dolaştık. Çok güzel piknik alanları ve yüzme alanları gördüm. Sonrasında beraber yol ayrımına kadar sürdük ve Ben Manisa'ya geri döndüm.
Bu arada Kendisinin ölümsüz olan Afrika Twin motorunu yakından gördüm ve inceledim. Harbi ölümsüz motor yapmışlar. 150 000 bin km de . Daha yeni gibi duruyor.
Bu güzel gün ve keyifli sohbet ve de güzel tost için kendisine teşekkür ederim.

foto yokmu ?

şu ölümsüzün..

ikili buluşmalar genelde daha samimidir, yeni dostlukların oluşması açısından. ne güzel.. 🤙
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
619
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
birçok arkadaşında dediği gibi bu durum tamamen duygusal değil (sonuçta afrika sahibisin beğenmesen satıp istediğin motoru almak için elinde güzel bir para olur üzerine birşeyler ekleyip istediğini alırsın)
sıradanlaşmış bir hayat rutine bağlayan herşey zamanla sıkıcı olur insanlar her zaman yeni heyecanlar peşinde koşar eğer koşmayı bırakırsan yaşlanmaya başlıyorsundur demek (yani amaç olmalı bu hobi olur maddi konular olur veya kendin için birşeyler işte)
şöyle güzel bir orta asya rotası yapsan
pamir Kolyma Otoyolu (kemikler yolu)
Georgian military road vs gezinip gelsen hiçbir şeyin kalmaz hatta yeni yıl için başka rotalar çizmeye başlarsın yani bir amacın olur
yoksa ne yaparsan yap motordan zevk alamazsın
en geç 5 yıl içinde işi gücü bırakıp beni yollarda perişan etmeyecek 250 cc basit bir şeyler alıp 3 ay ipi koparmak gibi bir planım var japon^ya ya kadar gitmek istiyorum
Tam benim de dusundugum sey bu. Alp ybr ile gitti 250 ziplayarak gider oralara.
Selam arkadaşlar,
Bu sabah kalktım. Heyecanla üstümü giyindim. Garaja gittim. Motosikletimin lastiklerini kontrol ettim. Ön lastik 14 psi çıktı. O şekilde benzinliğe kadar gittim. Hava serin olduğu için kalın da giyinmiştim. Bayağı bir sıcakladım. Neyse, sonrasında lastiklere hava basıp doğruca Ayvalık yolunu tutum. Saat 10 civarı Ayvalık'a vardım. Sayın Karşıyaka seyircisinin tezahüratları arasında çayımı yudumlarken, @Muzaffer Topal geldi. Kendisi ile çay içip sohbet ettik. Yaklaşık 1 saatlik yürüyüş yaptık. Sonrasında kendisi bana ayvalık tostu ısmarladı. Yanında da ayran tabi ki. Sonrasında motorlara atlayıp Cunda adasında tabiat parkını dolaştık. Çok güzel piknik alanları ve yüzme alanları gördüm. Sonrasında beraber yol ayrımına kadar sürdük ve Ben Manisa'ya geri döndüm.
Bu arada Kendisinin ölümsüz olan Afrika Twin motorunu yakından gördüm ve inceledim. Harbi ölümsüz motor yapmışlar. 150 000 bin km de . Daha yeni gibi duruyor.
Bu güzel gün ve keyifli sohbet ve de güzel tost için kendisine teşekkür ederim.
Africa harbi temiz, yeni gibi. Lombardo 1 2 saatle kacirdim gorusmeyi. Yolu uzatmasam ben de olurdum oralarda. Muzaffer yogun bu aralar 😁

Yarin torbalidaki muzeyi düşünüyordum ama kapaliymis sanirim pazartesi gunleri.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@tommygun
Izmirin cok icine dalmadan cevrede var mi onerecegin kofte?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst