- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 5,149
cıbır 250 gelsin alayına gider :queen:
Bu tip mesajlar yüzünden soğuyorum MT'den...
cıbır 250 gelsin alayına gider :queen:
Mantıklı ama ben endurocu olmak isteyen birinin başlangıç motoru olarak mantıklı gördüğüm açıdan iyi. Hem boyu biraz daha kısa hemde şehir içi yakıt tüketimi konusunda çok iyi olurdu. 500lükte olsa çok ideal CC olur.
Varadero 125 ile çok benzer niteliklerde ülkemizde satılan bir model var aslında; Derbi Terra 125. Ancak fiyatını kalitesine göre haketmesine rağmen, ülkemiz piyasa şartlarında 125cc bir motora göre fiyatı yüksek bulunduğundan satış rakamları yerlerde sürünüyor. Varadero için de sonuç aynı olacaktır muhtemelen. Bu yüzden gelmesine pek ihtimal vermiyorum.
bence varadero 125 değilde 500 olsa ona bile sıcak bakardım...
Mantıklı ama ben endurocu olmak isteyen birinin başlangıç motoru olarak mantıklı gördüğüm açıdan iyi. Hem boyu biraz daha kısa hemde şehir içi yakıt tüketimi konusunda çok iyi olurdu. 500lükte olsa çok ideal CC olur.