Daha Güçlü olmasını istedikleriniz

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mondial 150hs 151rs tarzi scooterlarin kasasinda 250cc su sogutmali olanlari satsinlar, cin de var aslinda ama turkiyeye hic getirilmiyo.
Asya 150-T1 tarzi kasada 250cc su sogutmali scooter da var az da olsa geldi turkiyeye.
Cinliler maxi-scooter olarak da cok sey yapmislar 250-300-400cc scooterlar Youtube'dan bulabilirsiniz ama turkiyeye getiren yok yine ...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Mantıklı ama ben endurocu olmak isteyen birinin başlangıç motoru olarak mantıklı gördüğüm açıdan iyi. Hem boyu biraz daha kısa hemde şehir içi yakıt tüketimi konusunda çok iyi olurdu. 500lükte olsa çok ideal CC olur.

Varadero 125 ile çok benzer niteliklerde ülkemizde satılan bir model var aslında; Derbi Terra 125. Ancak fiyatını kalitesine göre haketmesine rağmen, ülkemiz piyasa şartlarında 125cc bir motora göre fiyatı yüksek bulunduğundan satış rakamları yerlerde sürünüyor. Varadero için de sonuç aynı olacaktır muhtemelen. Bu yüzden gelmesine pek ihtimal vermiyorum.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Varadero 125 ile çok benzer niteliklerde ülkemizde satılan bir model var aslında; Derbi Terra 125. Ancak fiyatını kalitesine göre haketmesine rağmen, ülkemiz piyasa şartlarında 125cc bir motora göre fiyatı yüksek bulunduğundan satış rakamları yerlerde sürünüyor. Varadero için de sonuç aynı olacaktır muhtemelen. Bu yüzden gelmesine pek ihtimal vermiyorum.

Fiyatına bile razı olmuşken ben vazgeçirdiler derbi terra'dan.

Satış sonrası ve yedek parça konusunda çekimser hala insanlar.
Z-Moto'nun da, Ferco'nun da, Yamaha'nın da yaptığını aklım almıyor hala. Özellikle yedek parça konusunda.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence varadero 125 değilde 500 olsa ona bile sıcak bakardım...

Bende varadero 400-500-600 gibi bişeyler olmasini isterdim.
Hatta istemekle kalmaz alırdım samet abi.
125 cc çok düşük. Bana 2 boy küçük gelir
1000 cc çok yüksek. Bana 2 boy büyük gelir :cherry:
500-600 cc varadero bana ideal :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Mantıklı ama ben endurocu olmak isteyen birinin başlangıç motoru olarak mantıklı gördüğüm açıdan iyi. Hem boyu biraz daha kısa hemde şehir içi yakıt tüketimi konusunda çok iyi olurdu. 500lükte olsa çok ideal CC olur.

Megelli tüm modelleri için 250cc lik motorlar planladığını söylemişti(bana:)) Zaten yurt dışında satılıyor bile. Hadi gözün aydın:) (Bende türkiyeye gelmelerini 4gözle bekliyorum)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Varadero 125 ve CBR 250 Türkiyeye gelse.. Ve CBF 150 Daha güçlü bir motora sahip olsa Tvs Apache'nin şase birazcık daha uzun olsa daha iyi olurdu..
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
cbr250 gelse türkiyeye keşke... Gerçi gelse de fiyatı el yakar kuşkusuz... Hiç olmazsa 13.500 olur fiyatı.. Sonra bizler çıkıp o parayı ona vereceğimize 2 daha ver r6 al deriz...:D Böyle bir türüz işte:D Ama ben isterdim ki cbf150 şöyle 15bg olsa, devir göstergesi olsa, ayaktan da marşı olsa, fiyatı da 4000 olsa yeter.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Türkiye de motosiklet sürücüleri,sürüş becerilerine göre değilde;paralarının alabileceği en yüksek cc.yi almaya yöneldiği için,bu tip ara makinaların yurdumuza gelme şansı yok.Zira bu makinaların fiyatları oldukça yüksek.
Benim gönlümde Transalp in 1000cc.lik ve şaftlı olması var.Birde eski kasası tipinde olmalı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst