Daelim Daelim S3 125cc

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
29022012204759.jpg



Arkadaşlar Daelım standında öyle modeller var ki bayılırsınız...teknik detaylara giremiyorum ama bu medellerle uygun bir fiyat politikası yakalarsa Daelım markası iyi bir çıkış yakalar...

bildiğiniz üzere Daelım bir Kore firması...ve Kore malları benim favorim olmuştur...


şu detaylara bakarmısınız...

http://www.daelimtr.com/default.asp

S3 125...

TEKNİK öZELLİKLER
Motor Tipi : Hava Soğutmalı,4 zamanlı,tek silindir
Motor Hacmi : 124.90 cc
Maksimum Güç : 12,2hp
Yağlama : Basınç ve Sıçratmalı
Yakıt Sistemi : Enjeksiyon
Ateşleme : C.D.I.
Çalıştırma : Elektrik marş
Şanzuman : Otomatik
Son Aktarım : V-kayış
Yakıt Tankı Kapasitesi : 11lt
Şasi :
Ön Süspansiyon :
Arka Süspansiyon :
Ön Fren : Hidrolik tek disk
Arka Fren : Hidrolik tek disk
Ön Lastik : 120/70-14
Arka Lastik : 130/60-14
Toplam Uzunluk : 2125mm
Toplam Genişlik : 745mm
Toplam Yükseklik : 1222mm
Sele Yüksekliği : 750mm
Tekerlekler Arası Mesafe : 1500mm
Ağırlık : 159kg


























 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
abi daelimin raceng ine baktımda göstergesi fialn küçücük tek silindir falan sarmadı hyosung a devam :D
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abi birde orda 250'ccliklere rakip bi motor geliyor inceleme fırsatım olmadı ama pazar günü epey bi incelicem. Fiyatıda 7.500 civarıydı sanırsam
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
kaliteli gibi sanki en azından kymco ve sym ile scooter da yarışacak gibi geliyor. Tabii bi sürüp denemek lazım. Kullanıcıları çıkmaya başlayınca anlaşılır aslında
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Abi S2 Ve S3 Modelinde Aynı Motorlar mevcut güçleride aynı Haliyle
Motor Hacmi : 124.90 cc
Maksimum Güç : 12,2hp
Eyer Bu Gerçekse Scooter İçin 10 Değil 20 Numara Olur Eyer Bunların Fiyatları şöle uygun Olursa Yani Çinliler Kadar Honda Yamaha Çançin çon tamamen biter Okadar yani tipde var s3 de Ama tutupda 6,7 bin lira derlersenn Ozaman Bunlarında Way Haline
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motorlar çok güzel ama asya motorun eline düşmelerine üzüldüm doğrusu, bunlar scootersa, asya motorun çinden ithal ettikleri ne ?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Depo kapasitesi hoşuma gitti. Motorda ufak. Sürekli yakıt almaktan kurtarır.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
12 hp ve 125 cc...
Güzel..Ama ağırlığı 160 kg...
Nerdeyse muadillerinden 40-50 kg daha ağır...
Her zaman iki kişi biniyormuş gibi yorulur...
en azından 150 lilik yapsalarmış...

Şekil olarak hoş... Görüntü karizma süper...
Ama plastik kalitesi nasıldır o grenajlar ne kadar sağlam kalır düşnmek lazım.. ;)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Başlığa bak... olaylar olaylar olaylar:queen::queen:

Daelim fiyat listesi fotosu yok! nasıl topik bu eksik olmuş...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
daelimin 250 lik racingine eğer 7500 isterlerse bence çok mantıksız bir seçim olur. 14 beygir güçle asla tercih edilmemeli bence. cbr25o 26hp, ninja 33hp, hyo 29 hp iken 14 hp de ne oluyo. benim 162 cc mondial bile 14 hp zaten
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Vallaha s3 3000 Liraya Hemen Yarın Alırım Yoksa Almam :p
O fiyata Ancak Başını Alırımda bakma :p
Başını Derken Hani Tekerlerk ve Kaporta :p
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
daelimin 250 lik racingine eğer 7500 isterlerse bence çok mantıksız bir seçim olur. 14 beygir güçle asla tercih edilmemeli bence. cbr25o 26hp, ninja 33hp, hyo 29 hp iken 14 hp de ne oluyo. benim 162 cc mondial bile 14 hp zaten

O benimde dikkatimi çekti. Genel olarak web sitesini yapanlar pek özenerek yapmamış ve buna bağlı olarakda teknik özelliklerinin eksik yada yanlış olacağını düşünüyorum çünki en verimsiz 250cc motor bile 14 beygirden fazla olacağını düşünüyorum.

Fiyat konusunda ise eğer cidden sağlam birşeyse evet 7000 7500 dolaylarına alırım fazlasını vermem ama malzeme kalitesi asya motor gibiyse kusura bakmasınlar bedava verseler almam şahsen..

Buarada daelim kore markasıdır
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
O benimde dikkatimi çekti. Genel olarak web sitesini yapanlar pek özenerek yapmamış ve buna bağlı olarakda teknik özelliklerinin eksik yada yanlış olacağını düşünüyorum çünki en verimsiz 250cc motor bile 14 beygirden fazla olacağını düşünüyorum.

Fiyat konusunda ise eğer cidden sağlam birşeyse evet 7000 7500 dolaylarına alırım fazlasını vermem ama malzeme kalitesi asya motor gibiyse kusura bakmasınlar bedava verseler almam şahsen..

Buarada daelim kore markasıdır

evet hocam kore malı fakat 20 beygir ve üstü olmazsa 7500 e alınmaz bence. birde kalite olarakta ne seviyede olduğuna emin olmak gerekiyor tabi
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
evet hocam kore malı fakat 20 beygir ve üstü olmazsa 7500 e alınmaz bence. birde kalite olarakta ne seviyede olduğuna emin olmak gerekiyor tabi

Güç kısmı muamma olmuş. siteyi yapan arkadaşlar 250 cc motorun hava soğutmalı da olsa 14 beygir olamayacağından habersiz Fransız uyruklu vatandaişar olduğundan onun kilo watt cinsinden güç olabileceğini düşünememişler.

14*1.36= 19 at gücü:) Motor hava soğutmalı ve Hyosung tan düşük güçte ama tork hacim ile doğru orantılı olduğundan 7500 ise fiyatı markası ve touring motorlar gibi büyük kasası hesap edilirse alırken uygun. Ama sonrası:silent::silent:
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
Arkadaşlar asya motor kasayı alıp motoru kendisi takmadıysa bu motorun orjinali 21 hp:cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bende birileri 7500 rakamını fuardan duydu sandım. 9 binden aşşağı beklemeyin fiyatı veya hyo dan düşük olmasını. S3 ün avrupa fiyatı PCX125 kadar onu 6000-6500 aralığında bekliyorum.

Aslında bu motor çinliler ilk geldiğinde maxi scooter a düşük fiyata sahip olma rüyasını kabusa çeviren Mondial Zat 150 gillerin:) kaliteli üretim reankarnasyonu olarak düşünülebilir. 2004 te 3500 e satılıyodu bu sıfır kilometre hurdalar çünkü:) 2012 yılında 6000 tl bu fiyata paralel sayılır..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ben racing ini inceledim cbr250r daha mantıklı araları zaten 1.500tl fialn değer o farka hyosungla fialn alakası yok bir gösterge paneli var görmeniz lazım gözlük takmak lazım okumak için okadar küçük yapılırmı bi gösterge ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst