- Katılım
- 15 Nis 2017
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
merhaba motora yeni başlayacağım daha önceden arkdaşımın commuter tipi bir motosikleti ufaktan ufaktan bi kaç gün sürdüm vites attırmak fren sistemini anladım ve dengede ''az'' derecede bilgi sahibiyim uzun süre bisiklet kullandım 2 yıldır bisiklet sürmüyorum sadece (5 yaşından 18 yaşıma kadar sürdüm bisiklet) şimdi ben cruiser tipi motosiklet kullanmak istiyorum rahatlığı,görünüşü,sesi tam bana göre öncelikle kendime 1. ve 2. eli uygun fiyatlı 2 motosiklet seçtim başlıktakiler olmak üzere;
1. si hangisi benim için kullanış açısından daha iyidir biri i su soğutmalı biri hava 2 si arasındaki fark nedir motora etkisi nedir aldıktan sonra biraz şehir içinde sürüp alışıp uzun yol yapmayı düşünüyorum bunlardan hangisiyle rahat giderim ( kullanan arkadaşlarım bana uzun yolda rahat motor sürüldüğünü söyledi)
2. sınava önümüzdeki ekim veya aralıkta girmeyi düşünüyorum olmadı en kötü 2018 mart sınava giricem direksiyon sınavı zormu teorik sınav zormu bunları merak ediyorum
3. motora alacağım çanta ve emniyet ekipmanları(kask mont vs.)ortalama kaç para tutar yavaştan almayı düşünüyorum
4. cruiser tipi motor süreceğimi kurstaki yetkiliye söylediğimde sınava ne tip bir motosikletle gireceğim yoksa hepsi standartmı?
yardımcı olursanız çok sevinirim tekeriniz düz bassın
1. si hangisi benim için kullanış açısından daha iyidir biri i su soğutmalı biri hava 2 si arasındaki fark nedir motora etkisi nedir aldıktan sonra biraz şehir içinde sürüp alışıp uzun yol yapmayı düşünüyorum bunlardan hangisiyle rahat giderim ( kullanan arkadaşlarım bana uzun yolda rahat motor sürüldüğünü söyledi)
2. sınava önümüzdeki ekim veya aralıkta girmeyi düşünüyorum olmadı en kötü 2018 mart sınava giricem direksiyon sınavı zormu teorik sınav zormu bunları merak ediyorum
3. motora alacağım çanta ve emniyet ekipmanları(kask mont vs.)ortalama kaç para tutar yavaştan almayı düşünüyorum
4. cruiser tipi motor süreceğimi kurstaki yetkiliye söylediğimde sınava ne tip bir motosikletle gireceğim yoksa hepsi standartmı?
yardımcı olursanız çok sevinirim tekeriniz düz bassın