arkadaşlar , foruma ve tabii'ki motor camiasına yeni katlanlardanım.
Öyle güzel ki tanımadan bilgi ve sevgi alışvrişinde bulunmak.:cat:
Her kesin tabii ki bir mesleği var ve kendi dalında söz sahibidir,ancak burada bir hobi paylaşımı var ve her kes eşit şartlarda paylaşımı sürdürmelidir. Ne incitici sözler ,ne iğneleyici tavırlar gerekmekedir. Girmiş olduğum tanımadığım bir toplulukta sadece ve sadece dostluk ve paylaşım bulmayı umuyorum.
yanıldığımı sanmıyorum.
Ammmaa gelelim asıl meseleye .ben kek gibi 9B modelini almşım ve forumdaki resmlere bakınca tek başıma kalıyorum. Ancak sorularımda var :
radyatör dikine konuşlandırılmış ve tek fan vardır .Bu soğutma için yeterli midir?
Her kes enine radyatör aldığına göra şüphelerim doğdu. Sevgiler