Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
arkadaşlar

her perşembe günleri 19:30 dan sonra sabit bir toplanma noktası oluşturduk. bir kısmınız geçen haftadan mekanı biliyor. bilmeyenler için tarifli foto hazırladım.

bu haftadan itibaren başliyoruz, hadi bakalım Regal Raptor' cular biz olmadan olmaz bu MT toplantıları. salı günleri de avrupa yakasında olacak. orayla ilgili tarifli fotoyu daha sonra hazırlayacağım


 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
trader; sizden özür diliyorum.. dikkat etmemişim. sizin başka bir motor varmış..

bozkurt; uzun yol sürüşünüzle ilgili bazı sorularım olmuştu. cevaplarınızı hala bekliyorum. yoksa cevap verme gereği mi duymuyorsunuz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu tarz sitemleri özel mesaj yoluyla yapsak daha uygun olmaz mı?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdem.gunduz' Alıntı:

Gelelim hafta sonu macerama

cumartesi günü superevariders grubundan 3 motor+ben tem kozyatağı gişelerinden yola çıktık. içlerindeki tek küçük motor benimki. süratimiz 100-120 arasında yol alıyoruz. sapanca-arifiye çıkışından önceki mcdonaldsın olduğu yere kadar hiç duraksamadan devam ettik.

benim motorda bir gariplik var, gazı sonuna kadar dayıyorum bazen düz yolda 110 km çıkarken zorlanıyor bazen de bir ivmeleniyor 120 ye rahat çıkıyor. 120 nin üstüne (en fazla130 oldu) ancak yokuş aşağıya çıkabildim. bazı arkadaşlar 140 km hız yaptığından bahsediyordu ben niye çıkamadım? cumartesi gidip pazar döndük yaklaşık 450 km yol yaptım ve bunun çoğu otoban da geçti.

otoban sürüşünün de nerdeyse tamamına yakını 100-120 km arasın da yapılan bir sürüş dü ve motorun uzun süreli yüksek hızda kullanmakyan dolayı bir sıkıntısını görmedim.

2 konu kafama takıldı.

1- deminden beri bahsettiğimiz şu ön taraftan gelen zırıltı var.

2- bazen sanki vitese uygun olmayan hızlar da arabalardaki avans vurmaya benzer bir durum oluşuyor




İşte bende bunu söylüyorum epeydir, 2. şıkta anlattığın olay bu vans meselesi gibi geliyor bana eğer avans değilse, bizim motorlar kurşunsuz benzin değilde süper benzin e göre ayarlı, çünkü bir arkadaşımız 250cc lik kanuniye süper benzin koymuş, şaşkına döndüm dedi, çekiş mükemmel,ses yok olmuş,vibrasyon yok olmuş ve yakıt sarfiyatıda düşmüş, AMA BEN YİNEDE HALA TEREDDÜT İÇİNDEYİM bu motorların yakıtı kurşunsuzdur,

erdem.gunduz' Alıntı:
arkadaşlar

her perşembe günleri 19:30 dan sonra sabit bir toplanma noktası oluşturduk. bir kısmınız geçen haftadan mekanı biliyor. bilmeyenler için tarifli foto hazırladım.

bu haftadan itibaren başliyoruz, hadi bakalım Regal Raptor' cular biz olmadan olmaz bu MT toplantıları. salı günleri de avrupa yakasında olacak. orayla ilgili tarifli fotoyu daha sonra hazırlayacağım



Bu krokideki hangi mekan toplanılan yer ben anlamadım.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
muhendis1959' Alıntı:
İşte bende bunu söylüyorum epeydir, 2. şıkta anlattığın olay bu vans meselesi gibi geliyor bana eğer avans değilse, bizim motorlar kurşunsuz benzin değilde süper benzin e göre ayarlı, çünkü bir arkadaşımız 250cc lik kanuniye süper benzin koymuş, şaşkına döndüm dedi, çekiş mükemmel,ses yok olmuş,vibrasyon yok olmuş ve yakıt sarfiyatıda düşmüş, AMA BEN YİNEDE HALA TEREDDÜT İÇİNDEYİM bu motorların yakıtı kurşunsuzdur,



Bu krokideki hangi mekan toplanılan yer ben anlamadım.


95 oktan kurşunsuz süper benzin kullanıyoruz. bunun yerine sadece süpermi diyorsun. süper benzin her firmada varmıki?


Sera Cafe olarak adlandırılan yer perşembe akşamları 19:30 dan sonra toplanacağımız yer
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


İşte arkadaşlar ön farın ayar civatası en sonunda buldum ben burada kaç kere sordum kimse doğrusunu bilmiyordu, araştırınca dün gece buldum işte farın önünde bulunan yıldız kafalı civata ayar civatasıymış çevirince far aşağı yukarı ayarlanıyor çok basitmiş.:cat:

erdem.gunduz' Alıntı:
95 oktan kurşunsuz süper benzin kullanıyoruz. bunun yerine sadece süpermi diyorsun. süper benzin her firmada varmıki?


Sera Cafe olarak adlandırılan yer perşembe akşamları 19:30 dan sonra toplanacağımız yer


Süper benzin hemen hemen her istasyonda var ama şu an üretimi durdurulmuş, stokları satıyorlar, ben bugün alacaktım ama vazgeçtim katalogta kurşunsuz yazıyordu çekindim, yine kurşunsuz 95 aldım,aslında iyi bilen birine sormak lazım.


Sera Cafe yi anladım sağol
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
215
MACGYVER' Alıntı:
Erdemcim bende gönderdim bilgilerimi biraz geç oldu kusura bakma!
Buarada arkadaşlar Erdem arkadaşımızın bu aktivitesine lütfen katılım ve destek verelim:cat:


senden gecikmesini önemsemedim çünkü telefonun var nasılolsa haberleşiriz ve gereken bilgiyi alırım diye:cherry: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gıcık zırıltı üzerine

slm abiler şu zırıltı herkeste olduğuna göre deneme yanılma yöntemi ile işi çözelim.
1- Zırıltı sahiplerinin bir kısmı benzin değişimi yapsın
2- Diğer kısmı; debriyaj, artçı basamağı,koruma demiri gibi yerlerin gevşeklik kontrolü
3- Bende 250km de servise gel demişlerdi orada avans ayarı falan baktırayım.

Site işini pek beğendim. Kendimize ortak bir host alalım programlarda yardımcı olabilirim.(Bakmayın kasap olduğuma). Bir de yeşil vadi gezisinde istanbul çetesi diye bir laf geçmişti birkaç yerde bundan bahsedince şimdi herkes kim bunlar diyor. Bu başlık altındaki herkes çeteni üyesidir diyorum siz ne dersiniz. Pazar günki castro olayını düşünen var mı?
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
129
Topuz özür dilerim ben cevapladım sanıyordum kusura bakma.Farkında olmadan bi hatamı yaptık yoksa.
Sağlıcakla kal.
Abisi sor bidaha hemen cevaplayayım.Valla atladıysam özür dilerim
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar......DUYURULUR:
okuyunca sizinlede paylaşayım istedim
herşey gönlünüzce olsun...........

Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, köprü ve otoyol geçişlerinde uygulanan motosiklet ücret tarifelerine ilişkin işlemini iptal etti.

Mustafa Reşit Arnık adlı vatandaş, Karayolları Genel Müdürlüğünün 1 Temmuz 2004 tarihli köprü ve otoyol gişelerinde, motosikletlerle, ağırlığı 3 tonu bulan otomobil, minibüs ve kamyonetlere aynı ücreti öngören işleminin iptali istemiyle dava açmıştı
Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, motosikletlerin, ücret toplama sisteminde uygulanan beş araç sınıfında 1. sınıfa dahil edilerek belirlenen ücret tarifesine ilişkin işlemini iptal etti.


İdare Mahkemesi, motosikletlerin kapladığı alan ve boyut ile kullanış şekli itibariyle otomobil, minibüs, kamyonet ve kamyon sınıflandırmasına dahil edilmesinin mümkün olmadığına işaret etti.


Mahkeme, motosikletlerin otomobiller ile aks aralığı 3.20 metreden küçük kamyon, kamyonet ve minibüs sınıfına dahil edilmesine ilişkin işlemde hukuka uyarlık bulunmadığını vurguladı.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
71
tavsanolusu' Alıntı:
DADYW DD250E yi dün canlı canlı gördüm üzerine oturdum sesini dinledim. 655 km deydi alet ve çok güzel gözüküyordu. Alan arkadaşlardan Aydın da alanlar özellikle nerden ve nasıl aldınız kredi kullandınız mı acaba? Bu motora sahip olanları takdir ettim. Zevkli insanlarsınız. :rendeer: :cherry:

arkadaçım aydın da yüceler petrol diye bi firma var ben oradan aldım ben aldığımda zam gelmemişti ama sen almak istersen bi tane siyah fazladan getirmişlerdi onu kredi kartına taksitle alabiliriz sen bana ulaş msn [email protected]

zırıltı konusu
1-arçının ayklığıyla alakası yok (ses yapıyor ama sesin kaynağı değil)
2-göstergeyle alakası yok
3-depo kapağı ile alakası yok
4-koruma demiri ile alakası yok
5-vidalarla alakası hiç yok çünkü bütün vidaları günde 2 defa kontrol ediyorum

alaka ve ilgi bekliyorum cözümleiniz için
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
ilk izlenimler...

bu akşam saat 7 sularında bağlarbaşı Yopaş a gidip regal&raptor umu teslim aldım.
yakın ilgilerinden dolayı Yopaş Mehmet Kırmızıyeşil beye çok teşekkürlerimi sunuyorum.

hayatımın en keyifli sürüşlerinden birini yaptım. süper birşey... bu arada vibrasyon var diyenlerin çoğu sanırım Keeway SL 150 kullanmamışlardır.

iyiki almışım dedirten bir motor bu

Küçük bir sorun ama mühim değil kornam evin önüne geldiğimde çalışmamaya başladı. pratik bir çözümü varsa bilmek isterim. Yoksa zaten yarın uğrayacağım Yopaş'a bir iki evrak işi için o ara hallettiririm...

Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
49
ÖN TARAFTAN GELEN ZIRILTI VEYA VIZILTININ NEDENİ

EN SONUNDA BULDUM BU OLAYI. ÇÖZDÜM YANİ :) BU MOTORDA DEVİR GÖSTERGESİ YOK BİLİYORSUNUZ. VİTESİN KAÇTA OLDUĞUNU GÖSTEREN BİRŞEYDE YOK. İŞTE DADYW FARKI. ŞİMDİ BU SESİ YÜKSEK DEVİRLERDE YAPIYOR BU MOTOR. AÇIN BAKALIM KM SAATİNİ İÇİNDEN KÜÇÜCÜK BİR ZURNA ÇIKIYOR. BU DEMEK OLUYORKİ BU VIZILTIYI DUYDUĞUNUZ ZAMAN VİTES DEĞİŞTİRİN. ADAMLAR SESLİ UYARI KOYMUŞLAR YAW :)

ŞAKA YA KİMSE SÖKMESİN KM SAATİNİ. BENDE BULAMADIM :) :) :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BABAADAM' Alıntı:
selam arkadaşlar......DUYURULUR:
okuyunca sizinlede paylaşayım istedim
herşey gönlünüzce olsun...........

Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, köprü ve otoyol geçişlerinde uygulanan motosiklet ücret tarifelerine ilişkin işlemini iptal etti.

Mustafa Reşit Arnık adlı vatandaş, Karayolları Genel Müdürlüğünün 1 Temmuz 2004 tarihli köprü ve otoyol gişelerinde, motosikletlerle, ağırlığı 3 tonu bulan otomobil, minibüs ve kamyonetlere aynı ücreti öngören işleminin iptali istemiyle dava açmıştı
Ankara 9. İdare Mahkemesi, Karayolları Genel Müdürlüğünün, motosikletlerin, ücret toplama sisteminde uygulanan beş araç sınıfında 1. sınıfa dahil edilerek belirlenen ücret tarifesine ilişkin işlemini iptal etti.


İdare Mahkemesi, motosikletlerin kapladığı alan ve boyut ile kullanış şekli itibariyle otomobil, minibüs, kamyonet ve kamyon sınıflandırmasına dahil edilmesinin mümkün olmadığına işaret etti.


Mahkeme, motosikletlerin otomobiller ile aks aralığı 3.20 metreden küçük kamyon, kamyonet ve minibüs sınıfına dahil edilmesine ilişkin işlemde hukuka uyarlık bulunmadığını vurguladı.

Arkadaşım helal olsun sana, bu gibi olayları takip etmen beni sevindirdi, inanın o köprüden geçerken ödediğim 3Ytl bana öyle bir koyuyorki sormayın, para vermeden kaçan motorcuları eleştiriyoruz burada ama kardeşim 3 tonluk kamyonetle aynı parayı vermek bana koyuyor yaaaa:farao:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
promethe76' Alıntı:
ilk izlenimler...

bu akşam saat 7 sularında bağlarbaşı Yopaş a gidip regal&raptor umu teslim aldım.
yakın ilgilerinden dolayı Yopaş Mehmet Kırmızıyeşil beye çok teşekkürlerimi sunuyorum.

hayatımın en keyifli sürüşlerinden birini yaptım. süper birşey... bu arada vibrasyon var diyenlerin çoğu sanırım Keeway SL 150 kullanmamışlardır.

iyiki almışım dedirten bir motor bu

Küçük bir sorun ama mühim değil kornam evin önüne geldiğimde çalışmamaya başladı. pratik bir çözümü varsa bilmek isterim. Yoksa zaten yarın uğrayacağın Yopaş'a bir iki evrak işi için o ara hallettiririm...

Kazasız belasız ve arızasız günler dilerim.

Hayırlı olsun kardeşim 2 hafta önce bende yopaştan aldım motorumu gerçekten Mehmet abi olsun Cemil abi olsun çok ilgilendiler, 1 gunde işlemleri hallettiler açıkcası almak isteyen arkadaşlara tavsiye edeceğim bir yer tekrar hayırlı olsun Kazasız keyifli kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
EMREUZESEN' Alıntı:
ÖN TARAFTAN GELEN ZIRILTI VEYA VIZILTININ NEDENİ

EN SONUNDA BULDUM BU OLAYI. ÇÖZDÜM YANİ :) BU MOTORDA DEVİR GÖSTERGESİ YOK BİLİYORSUNUZ. VİTESİN KAÇTA OLDUĞUNU GÖSTEREN BİRŞEYDE YOK. İŞTE DADYW FARKI. ŞİMDİ BU SESİ YÜKSEK DEVİRLERDE YAPIYOR BU MOTOR. AÇIN BAKALIM KM SAATİNİ İÇİNDEN KÜÇÜCÜK BİR ZURNA ÇIKIYOR. BU DEMEK OLUYORKİ BU VIZILTIYI DUYDUĞUNUZ ZAMAN VİTES DEĞİŞTİRİN. ADAMLAR SESLİ UYARI KOYMUŞLAR YAW :)

ŞAKA YA KİMSE SÖKMESİN KM SAATİNİ. BENDE BULAMADIM :) :) :)
bana kalırsa o ses km telının saate girişindeki metal boruya temasından kaynaklanıyor gibi.
Çünkü ben de bu konuyu araştırdım.Hatta km saatini söktüm. Yeniden taktım.
Kayda değer bir değişme olmadı. Birde km teli olduğundan uzun bırakılmış fazla kıvrım yapıyor. Bu da ses yapmasına neden olabilir.
Benim düşüncem bu siz nedersiniz?:bounce:
Birde geçen ön tekeri söktüm taktım. Yolda kalırsanız ön lastik patlarsa sökmeniz icab eder.:farao:
Başınıza gelirse önce eksozun altına motoru sabit tutacak takoz, tuğla vb. şeyler koyun. önce sağ amortisörün aşağıya bakan kısımda kep var iki vidalı onu gevşeltiyoruz.
Sonra mili söküyoruz. Mili komple çıkarınca arada uzatma parçası var dikkat edin kaybetmeyin. Öbür taraftan km dişlisi var bağımsız oda serbest kalıp aşağı düşüyor. Onuda kaybetmeyin.
Tekerlek artık ellerinizde. Artık serbestir. Tekerleği sökmeyi başardınız.
DİKKAT
1-sökmeden evvel km dişlisinden yıldız tornavidayla teli yerinden vidasıyla sökün.
2- Km dişlisinin pozisyonunu ve dayamasının duruş şeklini iyi ezberleyin. Yanlış takmamak için.
3- Takma işleminde ben ikinci bir kişiye ihtiyaç duydum tek başına takmak biraz zor.
4-Tekerlek firen diski ön firen pabuçlarından çekerek çıkardıktan sonra kesinlikle ön firen elciğini sıkmayın. Takma işlemi de sökmedeki sıranın tersini uygulayarak yapacaksınız.
5- Başaramıyacağınıza inanıyorsanız hiç sökme işlemine girmeyin bilen birini çağırın.

BU KADAR umarım bu bilgi işinize yarar. Sevgiler saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zırıltı zırıltı zırıltı

yaw kafaya taktım bu sesi dolaştım beşiktaş arnavutköy arası bir deniz havası aldım oradan Etiler üstü Beşiktaş derken motorun üstünde aynı zamanda kontrol ediyorum. Sabah ilk işim kilometre telinin saate giriş boşluğunu alacağım ve ön fren telinin üzerindeki helezona bant sarıcam bakalım ne olacak
Aslında bu zırıltıyı bulup kesene altın raptor heykelciği falan vermek lazım:queen:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Bu ses ie ilgili bende bir problem yok sadece 500 bakımına gittigim zaman debriyaj ayarı ile biraz oynamıstım ondan sonra farkettim ki 70-80 gibi hızlara cıkınca onden bir zırıltı gelmeye baslamıstı ve bende debriyaj kolunu sıktım ve ses falan kalmadı sanırım bu ses buradan geliyor olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst