Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Alper_tim

Nice 40.000 km ler göresin kardeşim. Bende de Asya pars 250 DD250E-9B var. Yani Regalin aynısı. Ben de eğer mümkünse 40.000 km yi görmek isterim motorumla. Seni en çok uğraştıran şey ne idi. En fazla başına gelen sorunları biraz bahsedebilirsen çok aydınlatıcı olacak. Uzun yola çıktın mı, anlatabilir misin? yorumlarını dört gözle bekliyorum. Kal sğlıcakla.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Nice 40.000 km ler göresin kardeşim. Bende de Asya pars 250 DD250E-9B var. Yani Regalin aynısı. Ben de eğer mümkünse 40.000 km yi görmek isterim motorumla. Seni en çok uğraştıran şey ne idi. En fazla başına gelen sorunları biraz bahsedebilirsen çok aydınlatıcı olacak. Uzun yola çıktın mı, anlatabilir misin? yorumlarını dört gözle bekliyorum. Kal sğlıcakla.

iyi dileklerin için öncelikle teşekkürler
valla motorumda beni en çok uğraştıran şey olarak karbüratör oldu sanırım çok yakmasından şikayetim var biraz ama ayarlardan kaynaklandığınıda biliyorum ama karbüratör ayarını çok iyi yapabilcek bir usta bulamadım diyebiliriz gerçi çokda aramadım :mrgreen:
ilk başlarda motorumun farı yetersiz geliyordu ama o sıkıntıyı az bişi atlattım sonra şöyleki ; benim servisdeki ali usta ön farın içini h4 ampul takacak şekilde değiştirdikten sonra bi nebze olsun daha iyi oldu farım
eskiden olsa nerdeyse mum ışığı kıvamında gösteriyordu h4 olunca baya fark etti
bu aralar bazı arkadaşlarım xenon takmam konusunda ısrarcı ama korkum aküyü yer diye ne yapcam bilmiyorum şimdilik beklemede
ön ve arka lastikleri değiştim yol tutmama durumumum düzeldi
valla ne bileyim düşünüyorum düşünüyorum aklıma bişi gelmiyo
ama motorumda bana öyle çok sorun çıkartmadı yav:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:26 ----------

Nice 40.000 km lere inşallah...
Merak ettiğim ; bu 40.000 km içerisinde rektifiye yaptırdınmı ? yaptırmadıysan yağ yakma gibi bir problem yaptımı acaba ?

rektefiye yaptırmadım yağ yakma problemi oldu ama sibopları ve segmanlarını değiştirdim bi ara sora kesti
geçenlerde gene yağda eksilme oldu ama ben yağı 3000km de bir değiştiriyorum ustam ise 2000km de bir değiş diyor
2000 de bir değişirsem yağ eksiltme yapmaz diyor ki yağ eksiltme genelde 2000 km den sora başlıyor:silent:
kullandığım yağ castrol 15w 40
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
6
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:26 ----------

[/COLOR]

rektefiye yaptırmadım yağ yakma problemi oldu ama sibopları ve segmanlarını değiştirdim bi ara sora kesti
geçenlerde gene yağda eksilme oldu ama ben yağı 3000km de bir değiştiriyorum ustam ise 2000km de bir değiş diyor
2000 de bir değişirsem yağ eksiltme yapmaz diyor ki yağ eksiltme genelde 2000 km den sora başlıyor:silent:
kullandığım yağ castrol 15w 40[/QUOTE]

2000 km den sonra yağ özelliğini kaybedip iyice inceliyor olabilir belki. O kadarı da normaldir bence. Bir önceki cevabında xenon far konusuna değinmişsin. Benim satın aldığım RR da xenon far uygulaması yapılmış, ayrıca bir cihazda eklenmiş. Sahibinde com da satış ilanında okuduğum kadarıyla xenon far a eklenen o cihaz tüketilen elektrik miktarında azaltma yapıyormuş.Yani normal far ampülüden daha az elektrik kullanmasını sağlıyormuş. Ama direkt takılan (cihazsız) xenon far motosikletin elektrik aksamına zarar veriyormuş. Bu bilgiler okuduğum kadarıyla edindiğim bilgilerdir. Benim RR da kullanılmı ama sorun yaratıp yaratmayacağını, yada ne kadar verimli olup olmadığını, daha RR ımı göremediğim için bilemiyorum.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
Arkadaşlar merhaba ,

Bugün vaktim olduğu için konuyu bayağı bir kurcaladım.Daha önce cbr125 kullanmıştım.maddi nedenlerden dolayı satmak zorunda kalmıştım.şimdi bir chopper almak istiyorum.Keeway Sl 150 ile Regal Raptor arasında gidip geliyorum.Regal Raptor biraz daha pahalı SL 150 den ama görünüş olarak daha bir klasik duruyor.Ama ne yazıkki Regalrapotor 2.el 10000km altı temizleri bütcemi aşıyor.3000 Tl civarı bütcem var.Gel gelelim soruma SL 150 lerde en çok isyan edilen sorun titreşim 2008 model üstü balancer var.Ama yinede biraz oluyormuş.RR 250E-9B de titreşim durumu nedir ?
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
2000 km den sonra yağ özelliğini kaybedip iyice inceliyor olabilir belki. O kadarı da normaldir bence. Bir önceki cevabında xenon far konusuna değinmişsin. Benim satın aldığım RR da xenon far uygulaması yapılmış, ayrıca bir cihazda eklenmiş. Sahibinde com da satış ilanında okuduğum kadarıyla xenon far a eklenen o cihaz tüketilen elektrik miktarında azaltma yapıyormuş.Yani normal far ampülüden daha az elektrik kullanmasını sağlıyormuş. Ama direkt takılan (cihazsız) xenon far motosikletin elektrik aksamına zarar veriyormuş. Bu bilgiler okuduğum kadarıyla edindiğim bilgilerdir. Benim RR da kullanılmı ama sorun yaratıp yaratmayacağını, yada ne kadar verimli olup olmadığını, daha RR ımı göremediğim için bilemiyorum.

xenon far için bugün servise bi uğradım ama beyni nereye takacağımızı bulamadık haliyle takamadık cihazı senin motorda nereye koymuşlar beyni :silent:
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
6
xenon far için bugün servise bi uğradım ama beyni nereye takacağımızı bulamadık haliyle takamadık cihazı senin motorda nereye koymuşlar beyni :silent:

Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla, sol koruma demirinin üzerine, direksiyonun şaseye birleştiği yere yakın. Depoya yakın yerde. Ama görüntü olarak hoş durmuyor açıkçası. RR'ıma ulaştığımda yeni bir yer arayışı içine gireceğim bende...
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
Canlar Merhaba ,

Bende Regal RAptor aldım.Bakım için anadolu yakasında iyi bir usta biliyor musunuz ? Alternatif olarak 1-2 yer yazarsanız çok sevinirim.Bide size bişiy soracağım.Motorum 12 saat falan çalışmadığı zaman ilk çalıştırdığımda 5-6 saniye çalışıp stop ediyor.Yanımda bir kuryeci vardı denk geldi.Sordum sol bujide sıkıntı olabilir dedi.Eksoz'un birinden de fazla duman çıkmıyor.İlk çalıştırdığımda da sanki biraz benzin kokusu var.Zengin karışım olabilir mi bu nedenle ? Bide motorun suyunu yağını ben değiştirebilir miyim. Yedek depo ve ana depo kullanımı nasıldır acaba ?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Canlar Merhaba ,

Bende Regal RAptor aldım.Bakım için anadolu yakasında iyi bir usta biliyor musunuz ? Alternatif olarak 1-2 yer yazarsanız çok sevinirim.Bide size bişiy soracağım.Motorum 12 saat falan çalışmadığı zaman ilk çalıştırdığımda 5-6 saniye çalışıp stop ediyor.Yanımda bir kuryeci vardı denk geldi.Sordum sol bujide sıkıntı olabilir dedi.Eksoz'un birinden de fazla duman çıkmıyor.İlk çalıştırdığımda da sanki biraz benzin kokusu var.Zengin karışım olabilir mi bu nedenle ? Bide motorun suyunu yağını ben değiştirebilir miyim. Yedek depo ve ana depo kullanımı nasıldır acaba ?

Hayırlı olsun öncelikle, ben ankaradayım bi beşiktaş da demirtaş motosikleti biliyorum yetkili bayii bir kaç alışverişim olmuştu iyi ilgilendirler sağolsunlar. jikle ile çalıştırdığında eğer jikleyi kapatmazsan stop eder abi, motor tam ısınana kadar ki bu yazın 2-3 dk yı rahat bulur sonra sıkıntı olmaması gerek. Tabii ki yağını suyunu değiştirebilirsin ama yalnız biraz zor, motoru yatırmak gerek biraz tapayı açtıktan sonra tüm yağın boşalması için, birde mutlaka bir kabın içine boşalt yağı ki içine bak metal parçalar falan olabilir.Senin sorun bujiden kaynaklı olabilir dediğin gibi tam ateşlemiyordur. İlk çalıştırdığında jikle açıktır muhtemelen o yüzden o koku gelir diye düşünüyorum zira bana da geliyor =)

Benimde şöyle bir sorunum var, motor ısınana kadar düşük devirde biraz gaz açınca sol silindir ya da sol egzozdan böyle acayip rahatsız edici bir homurtu geliyor, acep neden olabilir ki ?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
xenon far için bugün servise bi uğradım ama beyni nereye takacağımızı bulamadık haliyle takamadık cihazı senin motorda nereye koymuşlar beyni :silent:

20 Tl ye Kanuni Seyhan ın farını takın. Hem daha şık duruyor. Hem içi bizim fara göre çok geniş olduğundan dolayı beyni far tasının içine koyabilirsiniz.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
49
Merhaba Regal Raptor 250 nin ARKA JANT'ını arıyorum MCT 250 kullanıcısıyım. Elinde olanlar mesaj atabilir. Ciddi alıcıyım.Tel. adebilirler.
Ertuğrul Özkan.
[email protected]
0535 705 0989
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

xenon far için bugün servise bi uğradım ama beyni nereye takacağımızı bulamadık haliyle takamadık cihazı senin motorda nereye koymuşlar beyni :silent:

beyni ön maşa baglantısının altına takılıyor takamazsanız gelin yapalım yardımcı olurum

Canlar Merhaba ,

Bende Regal RAptor aldım.Bakım için anadolu yakasında iyi bir usta biliyor musunuz ? Alternatif olarak 1-2 yer yazarsanız çok sevinirim.Bide size bişiy soracağım.Motorum 12 saat falan çalışmadığı zaman ilk çalıştırdığımda 5-6 saniye çalışıp stop ediyor.Yanımda bir kuryeci vardı denk geldi.Sordum sol bujide sıkıntı olabilir dedi.Eksoz'un birinden de fazla duman çıkmıyor.İlk çalıştırdığımda da sanki biraz benzin kokusu var.Zengin karışım olabilir mi bu nedenle ? Bide motorun suyunu yağını ben değiştirebilir miyim. Yedek depo ve ana depo kullanımı nasıldır acaba ?

bakım için garaja gelebilirsin bostancıda sana yardımcı oluruz 216 5737137 :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
19
arkaaşlar bene rr 250e9 almayı düşünüyorum ama yellow mu darwy mi yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
49
Yedek depo ile 280 km yapamıyacağına göre( bunu bilebilecek yaştasın )Depo anahtarını DOĞRU kullanıyorsun demektir.
 
Katılım
22 Haz 2011
Mesajlar
1
arkadaşlar ben regal raptor almayı düşünüyorum ama bu motor sanki küçük duruyor resimlere bakıyorum motor insanların altında yok gibi yanlışmı düşünüyorum..
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
1.77 Boy, 95 Kilo biri olarak sence nasıl görünüyorum...?! Bence normal...

p1010696medium.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.ushttp://[/IMG]

Çok uzunsan bişey diyemem ama bu motorlar çok küçük motorlar değiller...
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
19
RR almayı düşünüyorum bugünkü benzin fiyatları ile km de 20 25 kuruş yakıyormuş dogrumudur dogruise yakıtı düşürebilmek icin neyapmak gerekir yardımcı olursanız sevinirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 ----------

RR 250e9 demek istemiştim
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
19
ennihayet bende regal raptor 250e9 alım bursada iyi biir servisi armı bilenler yazarsa sevinirim HAYIRLI KANDİLLER
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst