550.km: sarj konusundaki sorunlarımdan bahsetmiştim. Bugün servise yeniden gittim. Tüm elektrik tesisatının fişleri tek tek çıkararak nereden kaçak olduğunu araştırdık. Sonunda, CDI ateşleme merkezinin kontak kapalıyken bile akım çektiğini gördük. Kontak anahtarı CDI devresini kesmiyor. Kitapçıktaki elektrik şemasında da, aynen bu şekilde doğrudan bağlı gözüküyor. Şu anda CDI' ı kontak devresine bağladık. Büyük olasılıkla artık şarj sorunu yaşamıyacam. Demin park ederken kutup başlarını sökmeden bıraktım. Bakalım yarın marş basacak mı?... RR cılara buradan yeniden bilgi veriririm. Eğer böyle bir sistematik hata varsa, Sarıkayalara bilgi verilecek. Ankara Marinmak' tan Mustafa usta, Zafer usta ve Yunus usta sorunumla yakından ilgilendiler. Her iki gidişimde de servis ücreti alınmadı.
Nightwatcher, sendeki akü sorununun nasıl çözüldüğü hakkında bilgi verir misin?
Hiç kimseye tavsiye etmiyorum, ancak ben sehpa switchini iptal ettim. Motoru ısıtırken artık illa üzerinde oturmam gerekmiyor. Motor sehpada ısınırken ben brandasını topluyorum, yol öncesi kontrollerimi yapıyorum. Kendi giyim hazırlıklarımı yapıyorum vs.. Ancak tekrar ediyorum, motor sehpadayken çalışmaması aslında iyi bir özellik, sehpayı açık unutup yola çıkmak çok tehlikeli...
Düşlemek: İngilizlerin bu yorumu, commuter tipi vitessizler için gibi geliyor. Bizim motor hiç te sessiz değil. Gece geç dönerken, mahallede çok vicdan azabı çekiyorum...