teşekkür ederim saol:cat:doğum günün kutlu olsun nice kazasız belasız yollar. . .
teşekkürler:cat:Nice mutlu senelere :rendeer:
eyvallah ayberkim saol:cat:daha önceden bilseydim hem şehitlikte kutlardım,yetmedi bu gün msn'de ve telefonda da kutlardım....
iyiki doğmuşsun...:rendeer:
adaşım doğum günün kutlu olsun =)
|
||||||||||