Cyber Kemer'de

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
4 Eylül 2006 Pazartesi
Motorumu aldığım arkadaşım Cyber(Metin) , Antalya/Kemer'e tatile geldi.
Daha ilk gününden birlikte bir gezi düzenledik..
Pazar günü sıkı bir gezi yapmamıza rağmen Silves([Yücel)'de bize katıldı.
Kemer MotoAslanko'da buluşup Cyber'e bir KLR 250 kiraladık.
Kuzdere'den Kemer Kanyonu'ndaki tahta köprüye ulaştık , bir küçük mola..
Silves(Yücel) , Cyber(Metin) , harduro(Nezih)
7c3fe08e.jpg


14ff29f2.jpg


e574afba.jpg


Köprünün karşısındaki toprak yoldan ormana dalıyoruz ve yukarıdaki çeşmeye kadar durmadan gaz açıyoruz..
62fec45c.jpg


Herkes birbirinin fotoğrafını aynı anda çekince bu oluyor.
Diğerleri Cyber ve Silves'te
998f1c50.jpg


Daha da yukarıda yeniden duruyoruz fotoğraf için..
Cyber bol bol manzara çekiyor..
08b1ce90.jpg


Bu düzlükte gazlamayı çok seviyorum.
Yolun başında çocukları durdurup , anı görüntülüyorum..
c4e8b662.jpg


O yolun sonu asfalta bağlanıyor.
Söğütcuması'na ulaşmak için bir süre asfaltta ilerledikten sonra , sıkılıp yine bir toprak yola dalıyoruz..
Ağaç kesen ormancılarla karşılaşıyoruz ve Cyber için bir sigara molası veriyoruz.
Önemli Not: Sigara sağlığa zararlıdır.
809ff385.jpg


Sohbet sırasında , bu arkadaşların ormancı değil oduncu olduğu anlaşılıyor.
Orman işletmesi kesilecek ağaçları işaretleyip ihale ile veriyor ve alan kişi de bu oduncuları kiralayıp ağaçları kestiriyormuş.
51053d1e.jpg


Kesilen ağaçlardan sonraki görüntü bu...
1e79de4c.jpg


Söğütcuması
'ndan ekmek alıp kamp yeri için eskiden gittiğimiz bir dere kenarını aramaya başlıyoruz..
Diyorum ki "Bu kadar yüksekte derenin ne işi var , bence daha aşağılara inmemiz lazım."
0b8ae14a.jpg


Kesilmemesini umduğum bu güzel ağaç "harduro haklı." diyor.
"Daha aşağılara bakın."
431b23a3.jpg


Daha Aşağılar'ı bu amcaya soruyoruz..
d9856086.jpg


"Bizim inekle fotoğrafımız var ama kadınlarla birlikte yok." diyor.
781f4eff.jpg


Biz de hep birlikte bir fotoğraf çekelim de anı olsun diyoruz.
"Bir daha ki gelişinizde bize bu fotoları getirin." diyor kadınlar.
Biz de "Fotoğrafları getirip ayranlarınızı içeriz." diye pazarlığımızı yapıp , dere yolunun tarifini de aldıktan sonra vedalaşıyoruz.
076e8eba.jpg


Onların tarifi bizim istediğimiz yere çıkmıyordu ama kısa süre sonra biz zaten buluyoruz yerimizi.
3d881d9f.jpg


Derenin karşısında gölgede bir yer bulup ateşimizi yakıyoruz..
b152458c.jpg


Cyber'e ateşte sucuk sözüm vardı..
2ea57841.jpg


Keyifler yerinde..
417d8688.jpg


Yemekten sonra yol hazırlığı..
52150cfa.jpg


Kumluca Baraj Gölü'ne bağlanan bu derenin karşı kıyısına geçip Altınyaka'ya gitmeyi planlıyoruz.
ed09d82e.jpg


e4267c23.jpg


Yolda küçük bir arıza..
ec5f4e08.jpg


Silves
ve Cyber arıza ile uğraşırken ben de çevrede fotoğraf çekiyorum..
02212220.jpg


1964e74e.jpg


Arızayı giderdikten sonra yolda onları geçip yol ayrımında gelişlerini görüntülüyorum.
0e20f784.jpg


Çocukların neşesi yerinde..
1a017229.jpg


Silves yine kafasını sokacak bir soğuk su buluyor..
6b2e05a0.jpg


Bu güzellikleri korumak hepimizin görevi..
e24b40f3.jpg


a03218a9.jpg


Son olarak Altınyaka/Kemer/Antalya sapağında duruyoruz.
Altınyaka bu dağların arkasında kaldı..
b71f7863.jpg


Kemer' de bu dağların ardında..
e8ad2d27.jpg


Çok güzel bir gün geçirdik..
İyi ki geldin Cyber..
İyi tatiller sana..
86a2d751.jpg


Herkese mutlu geziler...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
masallah masallah. Allah muhabettinizi artırsın.
Öyle cross motora binebilecegim yer olsa bende isterdim.
Allah kaza bela vermesin.
Cok güzel resimler...
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
harduro hocam yine gezip eğlenmişsiniz.
kazasız geziler dilerim
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
Vayyyyyyy bende diyorum Metin niye off diye abicim kaçmış gitmiş adam kendini arazilere vurmuş....
Harduro abicim camerana klavyene ve motorunun tekerlerine sağlık......
güzel bir anlatım güzel bir yorumlama yine...
Nezih abicim Metin e selamlar...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Valla bravo abicim.Siz bizi buralarda çat diye ortadan ikiye ayırmazsanız iyidir.Yolunuz hep açık olsun.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Vayyyyyyy bende diyorum Metin niye off diye abicim kaçmış gitmiş adam kendini arazilere vurmuş....
Harduro abicim camerana klavyene ve motorunun tekerlerine sağlık......
güzel bir anlatım güzel bir yorumlama yine...
Nezih abicim Metin e selamlar...
Selamını ileteceğim..
Aleyküm selam yani..:cherry:



Siz bizi buralarda çat diye ortadan ikiye ayırmazsanız iyidir..
Bişi olmaz merak etme..
Belki gaza gelip endurocu olursunuz..:queen:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
slm ben daha bugün kemerden döndüm bea
en üsteki fotoğrafta ortada duran arkadaşla biraz konuştuk
güvercinler yapı malzemesi ltd.şti. orda biraz konuştuk
ne güzel gezmişsiniz
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
var ama hemen hemen aynı açılardan o yüzden koymadım

var ama hemen hemen aynı açılardan o yüzden koymadım
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Çok güsel bi gezi oLmus.Gittiniz yerde bende bu sene başı baLık yemeye gitmiştim harika bir yer.Ayrıca Kemer arazi yapısından doLayı endurocuLar için bir cennet sayıLır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst