cxm 250 a (Monero)

Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
4
Motosikletimin değişik zamanlarda çekilmiş fotğraflarını sizlerle paylaşmak istedim.:)

http://img824.imageshack.us/img824/531/070520111355.jpg

http://img696.imageshack.us/img696/9961/140820111756.jpg

http://img716.imageshack.us/img716/9661/160820111762.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/1236/140820111757.jpg

http://img198.imageshack.us/img198/9979/070520111343.jpg

http://img560.imageshack.us/img560/7119/070520111357.jpg

http://img811.imageshack.us/img811/7152/sdc11726.jpg

http://img220.imageshack.us/img220/7752/140820111761.jpg

http://img804.imageshack.us/img804/1855/070520111358.jpg

http://img109.imageshack.us/img109/199/070520111364.jpg

Kış aylarında aynı odada kalıyoruz :)

http://img694.imageshack.us/img694/2937/130920111781.jpg

Bu eski hali idi.:)

http://img526.imageshack.us/img526/8546/16743879.jpg

Üzerindeki eklemeler

-Oringli zincir

-Hella far

-Japon Malı karbüratör

-Jel akü

-Toplanırken Şase Dahil Üzerinde ne varsa söküldüğü için şase üzerindeki kaynak izleri yok edildi.

-Normalde tek silindire bağlı olan ekzos çift silindire bağlandı ve gerçek bir v motor sesine sahip oldu eksoz tüpleri değişti kararan yerleride met par ile sildim parladı.

Sinyaller geriye alındı.

-Sis lambası takıldı.

Daha Şu anda aklıma gelmeyen bir sürü şey gerçekten uğraştık ama değdi.

Buda sesi

http://www.youtube.com/watch?v=rDa6_MdYdPs&list=LLn69w-bQx32TvFv74ZIyUyQ&feature=mh_lolz

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

sanırım bu fotoğraf işini beceremedim
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
4
neyi atlıyoruz acaba daha öncede çeşitli forumlara resim koydum hiç böyle bir şeyle karışılşmadım.
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
Motosikletimin değişik zamanlarda çekilmiş fotğraflarını sizlerle paylaşmak istedim.:)

070520111355.jpg


140820111756.jpg


160820111762.jpg


140820111757.jpg


070520111343.jpg


070520111357.jpg



sdc11726.jpg


140820111761.jpg


070520111358.jpg


070520111364.jpg


Kış aylarında aynı odada kalıyoruz :)

130920111781.jpg


Bu eski hali idi.:)

16743879.jpg


Üzerindeki eklemeler

-Oringli zincir

-Hella far

-Japon Malı karbüratör

-Jel akü

-Toplanırken Şase Dahil Üzerinde ne varsa söküldüğü için şase üzerindeki kaynak izleri yok edildi.

-Normalde tek silindire bağlı olan ekzos çift silindire bağlandı ve gerçek bir v motor sesine sahip oldu eksoz tüpleri değişti kararan yerleride met par ile sildim parladı.

Sinyaller geriye alındı.

-Sis lambası takıldı.

Daha Şu anda aklıma gelmeyen bir sürü şey gerçekten uğraştık ama değdi.

Buda sesi

http://www.youtube.com/watch?v=rDa6_MdYdPs&list=LLn69w-bQx32TvFv74ZIyUyQ&feature=mh_lolz

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

sanırım bu fotoğraf işini beceremedim


şimdi oldumu bakalım =)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
sadece boya bile bir motoru ne kadar değiştirebilir sorusunun en güzel cevabı motorunuz olmuş,kazasız belasız binin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst