- Katılım
- 3 Şub 2012
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Motosikletimin değişik zamanlarda çekilmiş fotğraflarını sizlerle paylaşmak istedim.
http://img824.imageshack.us/img824/531/070520111355.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/9961/140820111756.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/9661/160820111762.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/1236/140820111757.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/9979/070520111343.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/7119/070520111357.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/7152/sdc11726.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/7752/140820111761.jpg
http://img804.imageshack.us/img804/1855/070520111358.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/199/070520111364.jpg
Kış aylarında aynı odada kalıyoruz
http://img694.imageshack.us/img694/2937/130920111781.jpg
Bu eski hali idi.
http://img526.imageshack.us/img526/8546/16743879.jpg
Üzerindeki eklemeler
-Oringli zincir
-Hella far
-Japon Malı karbüratör
-Jel akü
-Toplanırken Şase Dahil Üzerinde ne varsa söküldüğü için şase üzerindeki kaynak izleri yok edildi.
-Normalde tek silindire bağlı olan ekzos çift silindire bağlandı ve gerçek bir v motor sesine sahip oldu eksoz tüpleri değişti kararan yerleride met par ile sildim parladı.
Sinyaller geriye alındı.
-Sis lambası takıldı.
Daha Şu anda aklıma gelmeyen bir sürü şey gerçekten uğraştık ama değdi.
Buda sesi
http://www.youtube.com/watch?v=rDa6_MdYdPs&list=LLn69w-bQx32TvFv74ZIyUyQ&feature=mh_lolz
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------
sanırım bu fotoğraf işini beceremedim
http://img824.imageshack.us/img824/531/070520111355.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/9961/140820111756.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/9661/160820111762.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/1236/140820111757.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/9979/070520111343.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/7119/070520111357.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/7152/sdc11726.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/7752/140820111761.jpg
http://img804.imageshack.us/img804/1855/070520111358.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/199/070520111364.jpg
Kış aylarında aynı odada kalıyoruz
http://img694.imageshack.us/img694/2937/130920111781.jpg
Bu eski hali idi.
http://img526.imageshack.us/img526/8546/16743879.jpg
Üzerindeki eklemeler
-Oringli zincir
-Hella far
-Japon Malı karbüratör
-Jel akü
-Toplanırken Şase Dahil Üzerinde ne varsa söküldüğü için şase üzerindeki kaynak izleri yok edildi.
-Normalde tek silindire bağlı olan ekzos çift silindire bağlandı ve gerçek bir v motor sesine sahip oldu eksoz tüpleri değişti kararan yerleride met par ile sildim parladı.
Sinyaller geriye alındı.
-Sis lambası takıldı.
Daha Şu anda aklıma gelmeyen bir sürü şey gerçekten uğraştık ama değdi.
Buda sesi
http://www.youtube.com/watch?v=rDa6_MdYdPs&list=LLn69w-bQx32TvFv74ZIyUyQ&feature=mh_lolz
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------
sanırım bu fotoğraf işini beceremedim