- Katılım
- 7 Eyl 2009
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar klasik motor anlayışında enjeksiyon biraz tuaf kaçmamış mı? Yeni ürtilen klasik tarz motorsikletlerin neredeyse çoğu enjeksiyona geçmiş. Vtx 1300 bile. Tamam yakıt tasarrufu açısından güzel de cruiser,custom denilince yeri göğü inleten ben burdayım diyen motorlar akla gelir. Bu enjeksiyonlularda ses çıkmıyor ki:cherry: Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda, sizlerin değerli fikirlerini de merak ediyorum.