Custom bike..

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Süper ya tamamen vitrinlik binmiyeceksin vitrine koyacaksın bunları :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
264
guzel motorlar fakat tarz farklı yani tarzım degil salla gitsin!!
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
hey maşallah teknoloji vasıtasıyla sadece bilgisayarın elektrik parasını ödeyerek modifiye... peh anassını sayın seyirciler..
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bir hayabusa nasıl batırılır al sana bu nedir yaaaaaa ole tipsiz mavi bi modifiye yerine al beyaz renk ahanda kral şaheser
 
Katılım
23 Nis 2009
Mesajlar
24
aynen ben bunlara binmeki evin bi köşesine koyarım elimde bi kutu kola bakarak kola içerim ::D:D:D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst