ugurapay Katılım 13 Nis 2008 Mesajlar 2,571 28 Nis 2009 #2 Süper ya tamamen vitrinlik binmiyeceksin vitrine koyacaksın bunları :cat:
melcor09 Katılım 10 Eyl 2008 Mesajlar 264 28 Nis 2009 #5 guzel motorlar fakat tarz farklı yani tarzım degil salla gitsin!! Son düzenleme: 28 Nis 2009
D devran31 Katılım 30 Nis 2008 Mesajlar 117 28 Nis 2009 #7 arkadaslar bu fotolar fatoş olmus photoshop yani
jeynajeyna Katılım 23 Şub 2008 Mesajlar 240 28 Nis 2009 Konu Yazar #8 fatoş matoş bilmem SALLA GİTSİN !!!
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 28 Nis 2009 #9 İlk motora bayıldım.............
philetoaster Katılım 30 Ağu 2008 Mesajlar 483 28 Nis 2009 #13 hey maşallah teknoloji vasıtasıyla sadece bilgisayarın elektrik parasını ödeyerek modifiye... peh anassını sayın seyirciler..
hey maşallah teknoloji vasıtasıyla sadece bilgisayarın elektrik parasını ödeyerek modifiye... peh anassını sayın seyirciler..
berk_cglr Katılım 31 Mar 2009 Mesajlar 3,303 28 Nis 2009 #14 bir hayabusa nasıl batırılır al sana bu nedir yaaaaaa ole tipsiz mavi bi modifiye yerine al beyaz renk ahanda kral şaheser
bir hayabusa nasıl batırılır al sana bu nedir yaaaaaa ole tipsiz mavi bi modifiye yerine al beyaz renk ahanda kral şaheser
seascum Katılım 2 Ara 2008 Mesajlar 98 29 Nis 2009 #15 harbiden insan binmeye kıyamaz bunlara yaw çok muhteşemler
bahadır4242 Katılım 23 Nis 2009 Mesajlar 24 8 May 2009 #16 aynen ben bunlara binmeki evin bi köşesine koyarım elimde bi kutu kola bakarak kola içerim :