Ooo benim konu.Arkadaşım cub şanzumanını arabayla aynı düşünebilirsin.Arabada vites değiştirirken gazı bırakmazsan ne olur? ĞıııııınnnnnĞooooooonnnnĞınnnnnnnnnn... Bu da öyle.Bu şanzuman aslında bana göre mobylette ve manuel vites toplamı gibi.Mobylette ile dururken gaz verirsin ve önce kavrar sonra kalkar.Bu da öyle.Sadece vitesleri sen seçiyorsun.Gaz kolunu 1. vitesten 2. vitese atarken tamamen kapatma.Böylelikle motosiklet kompresyona fazla binmez ve vitesler rahat geçer.Bunun nedeni cub motosikletlerin 2. viteslerinin çok güçlü ama yavaş oluşudur.Hayırlı forumlar.