Cup Vites Kullaımı

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ooo benim konu.Arkadaşım cub şanzumanını arabayla aynı düşünebilirsin.Arabada vites değiştirirken gazı bırakmazsan ne olur? ĞıııııınnnnnĞooooooonnnnĞınnnnnnnnnn... Bu da öyle.Bu şanzuman aslında bana göre mobylette ve manuel vites toplamı gibi.Mobylette ile dururken gaz verirsin ve önce kavrar sonra kalkar.Bu da öyle.Sadece vitesleri sen seçiyorsun.Gaz kolunu 1. vitesten 2. vitese atarken tamamen kapatma.Böylelikle motosiklet kompresyona fazla binmez ve vitesler rahat geçer.Bunun nedeni cub motosikletlerin 2. viteslerinin çok güçlü ama yavaş oluşudur.Hayırlı forumlar.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hayır sadece 1. vitesten 2. vitese atarken elin rolantiyi çok az yükseltecek şekilde kalsın.O zaman motosiklet yığılmaz ve taktuk ses çıkarmaz vites kutusu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst