Cup Motor Modifiyesi

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
Arkadaşlar Bnm 110 Luk Cup Motorum War şuan 85/90 Km Hiz Yapmakta Sizlerden Ricam Motora Yapabileceğim Ufak Tefek Motor Modifiyesi Hakkinda Bilgisi Olan Warsa Ltf Yardimci Olsun En Azindan 100 Km Hiz Yapmasini Istiyorum
Aranizda Cup Motoru Olupda Yaptiran Olduysa We Sonuçlari Hakkinda Yardim Ederseniz Sewinirim
Not:dişli Değiştirme Haricinde
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hava filtresini sök....Benzin ayarını artır...Eksozunu biraz açtır...Ya da delik deldir...10 km artacaktır süratin....

Ama 2 kat fazla yakarsın haberin olsun....
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
böyle benzin ayarı hawa filtresinden başka yaptıran yokmu arkadaşlar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne istiyosunki başka....

Nos tak o zaman.....

Sana ekonomik kendinin yapabileceğin bişey anlattım...Teşekkür beklemiyoruz merak etme....
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
bence o motor için fazla şansını zorlama bi kaza sonunda senin için fazla iyi olmaz heralde 90 senin motor için iyi bir hız (tavsiyemi dikkate al)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
alp arkadaşım seni kırmak istemedim sadece başka şekil bişey yaptıran warmı diye sordum
ewet arkadaşlar nasihatler kısmını geçtiysek önerileri beklıyorum
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
teşekkürler alp abi
ama projeler war 1/2 arkadaşla kafa kafaya werdik bittiğinde paylaşıcam szlerle
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
O motorla o hız çok tehlikeli :(

Arkadaşa Katılıyorum

Ben Kymco Actıv 110 kullanıcısıyım (110cc Cup)
ve motorunda herhangı bır modıfıkasyon yok yınede
benım motorum 100-110 km hızla gıdebılıyor
fakat
bu hız Cup tarzı motor ıcın gercekten tehlıkelı...
bence 80-90 km hız bu tıp motorlar ıcın yeterlı...:cat:
p1010042zt0.jpg
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
ArkadaŞim Senin Motor Kmyco Farki Bİraz Olsun
Tabİ Fİyat Farkida War Ama 110 SÜper Bİ Hiz
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
ArkadaŞim Senin Motor Kmyco Farki Bİraz Olsun
Tabİ Fİyat Farkida War Ama 110 SÜper Bİ Hiz

İstanbulda düzenlenen coğu etkılıge katıldım
hız konusunda pek sorun yasamıyorum
yakıt sarfıyatıda cok ıyı..(masallah dıyelım:) )
ben otobanda genelde 80km hızla gıtmeye özen gosterıyorum
bence bu tıp motorlarla saglıklı gıdılebılecek hız bu...:cat:
zorlamanın gereği yok dıye düşünüyorum...:wiinkk:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
Çok doğru.90 kmh'nin üzerinde hafif olması ve lastiklerinin ince olması sebebiyle pek güven vermiyor.120 Kmh hıza çıktığımda sanki motor altımda yokmuş hissi oluşuyor ben de :queen: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
110 luk motor 80/95 yapıyorr hımm bana baya azz geldıı kardesım

çünkü bende 90 lık motor var85\90 gördümm başka ibre dee yokk

motorr 91 ide alıdıı ve hiç bir yerı değişmedi

ve oynanmadıı maşallahı varr motorumunnn
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
BENIMDE VAR SIMDI ZEALSUN 100 MOTORA MODİFİYE FALAN YAPMADIM AMA MOTOR 100 KMH YAPIOR SAYGILARIMLA:cat:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Arkadaşlar
cup motorla 100km hız yapmak marıfet degıl...:farao:
o motor ıcın 100km hız tehlıkelı bu anlatmaya calısıyoruz...:cat:
benım motorum 115 yapabılıyor ama
ben otobanda 80km hızla gıtmeye özen gosterıyorum...
fazlası zarar (bence)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst