- Katılım
- 15 Nis 2012
- Mesajlar
- 2,782
- Konu Yazar
- #1
Bu benim Cup 100,2006 model.O sıralar çin malı alma çabuk dağılıyo dediler ama beceremedik.
[/url][/IMG]
Bütün bakımlarını kendim yapıyorum.Sağolsun servis sayesinde ek işim oldu
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Bizim velet orasını boyayalım,burasını boyayalım derken
SON HALİ BUDUR...
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Çinde olsa caponda olsa bakım şart.
Bütün bakımlarını kendim yapıyorum.Sağolsun servis sayesinde ek işim oldu
Bizim velet orasını boyayalım,burasını boyayalım derken
SON HALİ BUDUR...
Çinde olsa caponda olsa bakım şart.