Cup 100 KH (Trakyalı Be Yaaa)

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bu benim Cup 100,2006 model.O sıralar çin malı alma çabuk dağılıyo dediler ama beceremedik.
5ubdc.jpg
[/url][/IMG]
Bütün bakımlarını kendim yapıyorum.Sağolsun servis sayesinde ek işim oldu:)
5ubfl.jpg
[/url][/IMG]
5ubh6.jpg
[/url][/IMG]
5ubjh.jpg
[/url][/IMG]
5ublf.jpg
[/url][/IMG]
5ubnn.jpg
[/url][/IMG]
5ubrg.jpg
[/url][/IMG]
5ubtg.jpg
[/url][/IMG]
5ubvq.jpg
[/url][/IMG]

Bizim velet orasını boyayalım,burasını boyayalım derken
SON HALİ BUDUR...

5uby9.jpg
[/url][/IMG]
5uc0c.jpg
[/url][/IMG]

Çinde olsa caponda olsa bakım şart.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Kendi bakımlarını yapmanız güzel, servisler zaten insanı bu yola itiyor.Sanırım fazla km yapmıyosunuz motorunuzla gayet temiz görünüyor 20 bin km altındadır tahminen :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Kendi bakımlarını yapmanız güzel, servisler zaten insanı bu yola itiyor.Sanırım fazla km yapmıyosunuz motorunuzla gayet temiz görünüyor 20 bin km altındadır tahminen :)

Teşekkürler.Servis malesef titiz davranmıyor.ne yağ kullandığı belli değil.grenaj söküp takarken zarar verdi tepem attı o kıracağına ben kırarım dedim.artı arkadaşa da aynı model almıştık amortisörün birini takmamış arka grenajlar kırıldı üstüne sen kırmışın muhabbeti yaptı.İkinci mesleğimiz motosiklet tamirciliği oluverdi:)motosiklet 19000 km.ev iş arası ve haftasonları kullanıyorum.yaz kış üstündeyim.bi arızası olmasa bile söküp takar bakımını yaparım.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Siyah jantlar güzel durmuş, İyi günlerde kullanın. Benim çinli var bir tane 2009 model 13000 km oldu. Şu zamana kadar tekerlek patlaması hariç yarı yolda bırakmadı kerata.:cherry: Bakımları zamanın da ve titiz olursa değil yirmi, 30000 km ye kaadar gider yani. :thumleft:
öle değilmi beyaa.:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Güzel olmuş,jantları nasıl boyadınız,fırınlama falan var mı,sprey boya kâfi oluyor mu ?
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Eline sağlık çok güzel boyamışsın boya işinden anlıyorsun galiba :)

Bu arada ne ile nasıl boyadığını yazarsan çok sevinirim benim çinlininde 1-2 yerini de boyamak lazım :) Benim jantlarda beyaz siyah boyıcam onları.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Sprey boya ile boyadım.Aşırı Tazyikli tutmadığınız müddetçe sıkıntı yok.Lastik patladığında değiştirirken çiziliyor ama okadarda olsun.10 tl sprey boyanın tanesi.Ucuz yollu güzel görüntü
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Yok herhangi bi işlem yapmadım.8-9 ay oldu heralde boyayalı.Bu hafta sonu ufak tefek çizikler mevcuttu,az bişey püsküttüğümde hemen kapattı zaten.Eksozu boyadım hala da boya var.B.kunu çıkarmadan boyaları hemen eve götürdüm:)Yoksa durduramıyorum kendimi.Böyle giderse motor komple siyah olacak.Boyacıya gitsen dünyanın parasını ister,belki daha güzel olur ama bana göre istediğim gibi oldu.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Amanın benim mondinin ikiz gardaşı :p demek onun tayinide trakyaya çıkmış fabrikadan :p Allah kaza bela vermesin güzel olmuş :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst