- Katılım
- 1 Eki 2006
- Mesajlar
- 498
Teşekkürler Kadir abi, aslında fazla net ve güzel değiller ama en azından durum anlaşılıyor.
Evet durum ortada:
Motora binen kimse görünmüyor,ya ittiriyor.ya çekiyor yada yerden kaldırmaya çalışıyorlar.
Şaka,şaka çok güzel zaman geçirmişsiniz Allah sağlık versin.
Arkadaşlara selamlar.