çumoktan kadirli motokrosa ziyaret.

Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Teşekkürler Kadir abi, aslında fazla net ve güzel değiller ama en azından durum anlaşılıyor.

Evet durum ortada:

Motora binen kimse görünmüyor,ya ittiriyor.ya çekiyor yada yerden kaldırmaya çalışıyorlar.

Şaka,şaka çok güzel zaman geçirmişsiniz Allah sağlık versin.

Arkadaşlara selamlar.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Kadir maşallahınız var her pazar gezi. boş yok.yusufta öyle bize düşen seyretmek paylaşım için sağolun yüreğinize kuvvet dostlar:cat:
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
çukurova motokros kadirli çıkartması hakkında

20 ekim pazar günü benim için çok önemli bir gezi olmuştur.Abdülkadir abi be diğer bireylerin gros yaparken çekildiği fotoğraflar tüm dünya kamuoyuna sunulmuştur.inanın fotoğraflar ve tv kanalları bir yana bu sporu özellikle grosu tatmak,yaşamak gerek.özürgürlüğün ta kendisi bence.teşekkürler eder bir sonraki gezide bulaşmak ve iştirak etmek ümidiyle selamlar saygılar.
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
20 ekim pazar günü benim için çok önemli bir gezi olmuştur.Abdülkadir abi be diğer bireylerin gros yaparken çekildiği fotoğraflar tüm dünya kamuoyuna sunulmuştur.inanın fotoğraflar ve tv kanalları bir yana bu sporu özellikle grosu tatmak,yaşamak gerek.özürgürlüğün ta kendisi bence.teşekkürler eder bir sonraki gezide bulaşmak ve iştirak etmek ümidiyle selamlar saygılar.

Abicim kim olduğunu bilmiyorum ama sen ybr ile gelen arkadaş olmalısın. En kısa sürede motorunu değiştirerek gerçek heyecan ve mutluluğu yaşamanı temenni ediyorum. Keşke hiç ayrılmadan, parkurun tamamını bizimle birlikte tamamlayabilseydin, ama emin ol böylesi iyi oldu, motoruna çok yazık olurdu. Bir dahaki sefere kross motorunla bekliyoruz seni.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Evet durum ortada:

Motora binen kimse görünmüyor,ya ittiriyor.ya çekiyor yada yerden kaldırmaya çalışıyorlar.

Şaka,şaka çok güzel zaman geçirmişsiniz Allah sağlık versin.

Arkadaşlara selamlar.

ahmet abi senide krosçu yapalım artık.

Kadir maşallahınız var her pazar gezi. boş yok.yusufta öyle bize düşen seyretmek paylaşım için sağolun yüreğinize kuvvet dostlar:cat:

abi seninde maşallahın var allah razı olsun her hafta çıkmıyoruz 1 boş 1dolu .

20 ekim pazar günü benim için çok önemli bir gezi olmuştur.Abdülkadir abi be diğer bireylerin gros yaparken çekildiği fotoğraflar tüm dünya kamuoyuna sunulmuştur.inanın fotoğraflar ve tv kanalları bir yana bu sporu özellikle grosu tatmak,yaşamak gerek.özürgürlüğün ta kendisi bence.teşekkürler eder bir sonraki gezide bulaşmak ve iştirak etmek ümidiyle selamlar saygılar.

senin için 2 tekerde dönüm noktası oldu bu gezi galiba.

Bende orda olmak isterdim iyi çamura bulanmışsınız:cat:

bekleriz teklif var ısrar yok.

Abicim kim olduğunu bilmiyorum ama sen ybr ile gelen arkadaş olmalısın. En kısa sürede motorunu değiştirerek gerçek heyecan ve mutluluğu yaşamanı temenni ediyorum. Keşke hiç ayrılmadan, parkurun tamamını bizimle birlikte tamamlayabilseydin, ama emin ol böylesi iyi oldu, motoruna çok yazık olurdu. Bir dahaki sefere kross motorunla bekliyoruz seni.

doğru tahmin o ybr si ile süleyman arkadaşımız.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
33
abi herzaman bekleriz eklediğin fotoraflar çok güzeldi eline sağlık teşekürler
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
11
Mükemmel gezi olmuş , Adanamızda ne güzel krosçularımız varmış haberim yok. çumok grubuna katılan yeni arkadaşımız süleymanın sayesinde haberim oldu ilerliyen zamanlarda gruba katılmak isterim
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Mükemmel gezi olmuş , Adanamızda ne güzel krosçularımız varmış haberim yok. çumok grubuna katılan yeni arkadaşımız süleymanın sayesinde haberim oldu ilerliyen zamanlarda gruba katılmak isterim

ne zaman istersen bekleriz bu pazara ne dersin.
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
tamam gardaş sana 1 tanışma taklası attırrız zevkin ikiye katlanır.



gardaş 1 aydır adana dışına çıkıyoruz millet özlemiş bu hafta pozantı olabilir buyrun gelin.

Kadir abi pozantı çok güzel ama bize bayağı bir uzak oluyor, bir aksilik olmazsa bizde bu hafta sonu çıkcaz inşallah, arkadaşlara akşam söyleyim bakalım pozantı işini nasıl bakcaklar, yine haberleşiriz abi.
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
16.11.08 gezisi

Cümleten Selamün Aleyküm.hayırlı Haftalar.bu Hafta Cross Takla Atma Macerasına Ben De Iştirak Etmek Isterim.ancak Abdülkadir Abi Yusuf Abi Bu Ybr Beni Bunaştıyor.mersinde Honda Xl 200 2004 Model Bir Makina Var.ona Bakmaya Gidek Olursa Alalım Dicektim.gezi Planı Var Napalım.makina Olmadan Da Tadı çıkmıyor.fikir Ver Abi.saygılar.hem Gezi Nereye Tam Olarak.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Cümleten Selamün Aleyküm.hayırlı Haftalar.bu Hafta Cross Takla Atma Macerasına Ben De Iştirak Etmek Isterim.ancak Abdülkadir Abi Yusuf Abi Bu Ybr Beni Bunaştıyor.mersinde Honda Xl 200 2004 Model Bir Makina Var.ona Bakmaya Gidek Olursa Alalım Dicektim.gezi Planı Var Napalım.makina Olmadan Da Tadı çıkmıyor.fikir Ver Abi.saygılar.hem Gezi Nereye Tam Olarak.

gardaş yarın bana uğra konuşalım.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
3
Kadir abi fransadan gelen bir motorcu misafirimiz var, bu hafta onunla buralarda takılcaz. Eğer giderse de yakın bir yerlerde araziye çıkcaz,benim açımdan problem yok ama arkadaşlar uzak buluyorlar.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Kadir abi fransadan gelen bir motorcu misafirimiz var, bu hafta onunla buralarda takılcaz. Eğer giderse de yakın bir yerlerde araziye çıkcaz,benim açımdan problem yok ama arkadaşlar uzak buluyorlar.

canın sağolsun gardaş kendini tanıtırsan iyi olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
ulan arkadas gene gezdiniz tozdunuz çamurdunuz:) yaw içim gidiyor varya buradan halimi bir siz anlarsınız:) yaw benim motoruda bir halledinde gelince binelim barii benim askerlik bitti daha parcalar yok anasını satimm yusuuuuuuuuuuufffffffffffffffffffffffffffff:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst