çumoktan 1bahar turu bol çamurlu ve zevli

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
arkadaşlar bu haftaki kısa gezimizide sizlerle paylaşmak istedim videolarda var ama 1türlü yükleyemedim 1bilen varsa yardımcı olsun lütfen.:rendeer:videoları izlemek isterseniz. googleye kroscu01 videoları yazıp tıklarsanız hepsini izleyebilirsiniz iyi seyirler.







hafif çamurun ardından gölden geçiş.















ufak1arıza usta olmak kolay deyil.



arılara dikkat çarpmayın.

















biraz oyundan sonra tekrar çamur.










saygın aramıza yeni katıldı çamurda pişiyor.





haydi behzat ver gazı.

ustalar kötü batarmış 2saat uğraştık.







motoru kurtaralım derken behzatı batırdık inanın yarım saatte ona uğraştık.





behzatı kurtardıktan sonra halatla motoru çekerken halat koptu gardaşım takla makla gitti aşağıya.









bu görüntünün videosu daha heyecanlı tavsiye ederim.



yemek zamanı saygın iyi acıkmış galiba.









































günün sonunda güneşin battığı yerdeki yangını seyretmek bana süper zevk verdi çok harika 1 manzara haksızmıyım.













arkadaşlar bu haftada bu kadar adanadan selamlar.:rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ooofffffffff harika yawwww canım çekti vallahi :) tebrikler güzel bir gezi olmuş.
birde venom kasklardan memnunmusunuz?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
kısmetse enduro düşünüyorum ama önce düğün var o yüzden biraz zaman alacak ama enduro larlada buralara girilirmi bilmem :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kısmetse enduro düşünüyorum ama önce düğün var o yüzden biraz zaman alacak ama enduro larlada buralara girilirmi bilmem :)

şimdiden hayırlı olsun allah 1yastıkta yaşlanmayı nasip etsin inşallah.:rendeer: enduroylada araziye çıkılır fakat fazla ağır olanları alma derim.
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
kadirim gene on numara gezi yapmıssınız tebrikler:rendeer::rendeer:

birsorum olacak kadir o motoru cikarınca nasıl temizlediniz???? nasıl yürüdü
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kadirim gene on numara gezi yapmıssınız tebrikler:rendeer::rendeer:

birsorum olacak kadir o motoru cikarınca nasıl temizlediniz???? nasıl yürüdü

çıkardıktan sonra ilk kalkışta hafif zorlandı sonra açıldı sorun kalmadı .çamurlu hali daha güzel temizlenmesede olur:)
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
cok muhteşem olmuş özellikle gölden geçişiniz, bende derelerden geçiyorum ama scooterla ne kadar geçilirse işte :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
harika....

( başka söze gerek bırakmamışsınız )
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


tepedeki arkadaş motorumu yatırmış yoksa birinimi yatırmış :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
mondial50tt;1961566]cok muhteşem olmuş özellikle gölden geçişiniz, bende derelerden geçiyorum ama scooterla ne kadar geçilirse işte :p[/QUOTE]

gardaş gönüller 1olsun ha dere ha göl fark etmez.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:52 ----------

harika....

( başka söze gerek bırakmamışsınız )

haklısın komşu.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:53 ----------



tepedeki arkadaş motorumu yatırmış yoksa birinimi yatırmış :)

aslında motoru yatırıyor ama kendine sormak lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:55 ----------

valla gece gece bakmak iyi geldi en sonunda alacam bi enduro alacam :D

sonunu bekleme bence.:)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Yav yemin ediyorum abi bu Adana tayfasi yuzunden bilgisayar basinda kendimden geciyorum.

Tekeriniz duz bassin emeginize saglik gercekten coook guzel.
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
.....HOCAM,MUHTEŞEM bir paylaşım.Keşke yakınlarda bir yerlerde olsaydın da.Birlikte eğlenebilseydik :) Videoları siteye koyamadım demişsin.Ben sana ait bu videoları gördüm ve çok BEĞENDİMdim.İzin werirsen burada herkesle paylşamak istiyorum :)

==== KROSCU01 VİDEOLARI====
http://www.vidivodo.com/351366/motokros-adana
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.....HOCAM,MUHTEŞEM bir paylaşım.Keşke yakınlarda bir yerlerde olsaydın da.Birlikte eğlenebilseydik :) Videoları siteye koyamadım demişsin.Ben sana ait bu videoları gördüm ve çok BEĞENDİMdim.İzin werirsen burada herkesle paylşamak istiyorum :)

==== KROSCU01 VİDEOLARI====
http://www.vidivodo.com/351366/motokros-adana


Sayın yolavcısı :)
Aslinda dün bu başliği görünce aklıma ilk siz geldiniz :)
Dedim mutlaka bi yorum yapmıştır böyle bi organizasyona :wiinkk:
Sizinde sıkı bir kross'çu olduğunuzu biliyorum, ayrıca takipçinizim :cat::rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
Kadir abi güzel kroosss yapmışınız bee ... insanın çamura bulanası geliyor:pr:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Yav yemin ediyorum abi bu Adana tayfasi yuzunden bilgisayar basinda kendimden geciyorum.

Tekeriniz duz bassin emeginize saglik gercekten coook guzel.

gardaş yemin etmene gerek yok biz sana inanıyoruz.:) adanadan selamlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:59 ----------

Helal olsun, on numaraaaa...:cat:

gardaş sadece 10mu yani:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 ----------

illa endoru aldıracaksınız, paylaşım için teşekkürler.

zaten bu işin tadı endro ve krostur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:05 ----------

.....HOCAM,MUHTEŞEM bir paylaşım.Keşke yakınlarda bir yerlerde olsaydın da.Birlikte eğlenebilseydik :) Videoları siteye koyamadım demişsin.Ben sana ait bu videoları gördüm ve çok BEĞENDİMdim.İzin werirsen burada herkesle paylşamak istiyorum :)

==== KROSCU01 VİDEOLARI====
http://www.vidivodo.com/351366/motokros-adana

gardaş belki 1gün çıkarız krosa kısmet. izin ne demek başımızın tacısın şu video işinide çözersem daha iyi olacak inşallah.sizin orda hanımın akrabaları var 1gün gelirsek uğrarım yanına.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------

Kadir abi güzel kroosss yapmışınız bee ... insanın çamura bulanası geliyor:pr:

gardaş çamuru temizlemeye deterjanda gerekmiyor suya bıraktınmı temizleniyor rahatlıkla çamura batabilirsin.:p
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
vallaha yarı geçmiş gömülmüş :D üsütünü kapatıp gitseydiniz :D:D

ellerinize sağlık yapamasakta merakımızı gideriyorsunuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst