çumok kar boğazı kayak pistinde.videolu.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Anladığım kadarıyla husaberg bi hayli masraflı bir motor. Hocam 7000 civarı eli ayağı düzgün çoğu zaman şehir içi supermoto olarak kullanılacak makine arayışına girmişken husabergide eklemiştim(min. 400 cc). Sizler yöre icabı bu tiplere aşinasınız o yüzden sözüne itimat edip gözden çıkarıyorum.

gardaş ben aynı zamanda tamirciyim sadece endro ve kros üzerine çalışıyorum husabergi kesinlikle defterden sil 7bin civarı motoruda japona bak başkasını düşünme.:)
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
Süpersinizya o tepelerde çok hoş inşallah bizede nasip olur
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yine parlamışsınız... tebrikler ( ben de nerede bunlar diyordum, tam vaktinde geldiniz )
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
yine parlamışsınız... tebrikler ( ben de nerede bunlar diyordum, tam vaktinde geldiniz )

gardaş bu sene arayı çok açtık deyilmi. inşallah telafi edeceğiz.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

gardaş bu sene arayı çok açtık deyilmi. inşallah telafi edeceğiz.:)
komşu aslında çokta açmış sayılmam sen bunu atlamışsın herhalde 1 bak bakalım nasıl olmuş.

http://www.motosiklet.net/forum/etk...-turu-oglumun-sampiyonluk-fotolarividolu.html
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Güzel arkadaşlık, güzel manzaralar,güzel gezi,güzel parkur ve güzel fotolar.:cat:

Kışında kayak yaparken görmek isteriz..:p

Paylaşım için ::thanks:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Güzel arkadaşlık, güzel manzaralar,güzel gezi,güzel parkur ve güzel fotolar.:cat:

Kışında kayak yaparken görmek isteriz..:p

Paylaşım için ::thanks:

sağol gardaş eski gezilerime bakarsan karda kros maceralarımızı görebilirsin. yenisini yaptığımızda yüklerim inşallah.:rendeer:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
sağol gardaş eski gezilerime bakarsan karda kros maceralarımızı görebilirsin. yenisini yaptığımızda yüklerim inşallah.:rendeer:


Kroscu kardeşim; '' Kışın'da kayak yaparken görmek isteriz.. '' derken ,

bu sene için; temenni anlamında yazmıştım.

Yoksa, karda kros gezilerinizi tabiki biliyorum.Maceralarınızı izledim/izliyorum:bounce: vede izleyeceğim.. :cat: :rendeer:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Kroscu kardeşim; '' Kışın'da kayak yaparken görmek isteriz.. '' derken ,

bu sene için; temenni anlamında yazmıştım.

Yoksa, karda kros gezilerinizi tabiki biliyorum.Maceralarınızı izledim/izliyorum:bounce: vede izleyeceğim.. :cat: :rendeer:

tamam gardaş devamı olacak inşallah.:)
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
kadir usta eline sağlık,fotolar yine herzamankı gibi harika. aldığınız zevki yaşamayan bilemez :)
havalar soğudu yağmur çamur derken benim de arazi hastalığım depreşti yine ve malum aramaya başladık. biraz kafanı şişireyim bari izninle :)
husabergleri genelde 2005 modele kadar sorunlu diyorlardı. 2005 ten sonrası düzeltilmiş sözde. geçende satılık husaberg fe450 ye baktım.halıyle haşattı (baktıklarımda düzgün olan da çıkmadı ya neyse ) ama kullanımı çok hoşuma gitti,tam benle bütün olmuştu. stop edip çalıştırayım dedim tık yok. derken enerji bitti :) sonra sahibi aldı o da çalıştıramadı,en son vurdurarak çalıştı :)
2005 üstü modeller içinde senin görüşlerin yine aynımı ? çıkaralım mı listeden ?
crf250 x e bakmıştım, onunda 33bg lık kuvvetının arazıde yetersiz kalacağını hissettim (90 kiloyum)
hursquvarna tc250 ve 450 ler var, onlar hakkındaki görüşlerin nelerdir ?
tabiki gönülden ktm 250 geçiyor ama malum yeni modellerin fiatlar yüksek uzanamıyoruz. bakalım kısmet..

bende geçen sene kıştan kalan bir foto koyayım müsadenle :)




Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kadir usta eline sağlık,fotolar yine herzamankı gibi harika. aldığınız zevki yaşamayan bilemez :)
havalar soğudu yağmur çamur derken benim de arazi hastalığım depreşti yine ve malum aramaya başladık. biraz kafanı şişireyim bari izninle :)
husabergleri genelde 2005 modele kadar sorunlu diyorlardı. 2005 ten sonrası düzeltilmiş sözde. geçende satılık husaberg fe450 ye baktım.halıyle haşattı (baktıklarımda düzgün olan da çıkmadı ya neyse ) ama kullanımı çok hoşuma gitti,tam benle bütün olmuştu. stop edip çalıştırayım dedim tık yok. derken enerji bitti :) sonra sahibi aldı o da çalıştıramadı,en son vurdurarak çalıştı :)
2005 üstü modeller içinde senin görüşlerin yine aynımı ? çıkaralım mı listeden ?
crf250 x e bakmıştım, onunda 33bg lık kuvvetının arazıde yetersiz kalacağını hissettim (90 kiloyum)
hursquvarna tc250 ve 450 ler var, onlar hakkındaki görüşlerin nelerdir ?
tabiki gönülden ktm 250 geçiyor ama malum yeni modellerin fiatlar yüksek uzanamıyoruz. bakalım kısmet..

bende geçen sene kıştan kalan bir foto koyayım müsadenle :)




Uploaded with ImageShack.us

gardaş gerçekten yaşamayan bilmez. kıçı endro veya krosa deyende başka motora binemez. kardada motokros harika oluyor sizin fotoda çok hoş.husaberge gelince yenisi eskisi farketmez yaklaşma. bizim videolarda gördüğün gibi 15 saniyelik tırmanışta çocuk makinayı susturdu 10dakikada zor çalıştırdık bizi bitiriyor.:) çok güçlü 1makina istiyorsan crf 450 gayet güzel yada crf 250r iyi iş görür parçası bol kaliteli ve dayanıklı.:rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
13
Kadir Abi, eline sağlık fotolar harika olmuş, organizatörlüğünde yine unutulmaz anlar yaşadık:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık Kadir Bey ,doğayla içiçe olmak için bu makineler şart,
Herkez soru sormuş ben de sorayım:), 1991 Honda Xl 600 R nasıl,44 Hp, 134 kg nasıl bişey parça problemi var galiba.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Kadir Abi, eline sağlık fotolar harika olmuş, organizatörlüğünde yine unutulmaz anlar yaşadık:cat:

sağol gardaş yüklemesi gecikti ama iyi oldu. devamı var inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:57 ----------

Eline sağlık Kadir Bey ,doğayla içiçe olmak için bu makineler şart,
Herkez soru sormuş ben de sorayım:), 1991 Honda Xl 600 R nasıl,44 Hp, 134 kg nasıl bişey parça problemi var galiba.

aynen öyle gardaş bu makinalardan şart. xl 600 çok güzel 1makina temizini bulursan parça sorunu yok fakat bu iş için çok ağır tavsiye etmem. makina ne kadar hafif olursa okadar iyi olur. saygılar.:rendeer:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
güzel gezi olmuş paylaşım için teşekkürler

sağol gardaş elimizden geldiğince güzelleştirmeye çalışıyoruz.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------

tam olarak yeri neresi kadir abi buranın pozantı tarafındamı bi resimde ora gibide

gardaş burası eski tekir yolu üzerinde pozantıyla arası 30km civarında dönüşte pozantıdan geçtik.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst