kadir usta eline sağlık,fotolar yine herzamankı gibi harika. aldığınız zevki yaşamayan bilemez

havalar soğudu yağmur çamur derken benim de arazi hastalığım depreşti yine ve malum aramaya başladık. biraz kafanı şişireyim bari izninle

husabergleri genelde 2005 modele kadar sorunlu diyorlardı. 2005 ten sonrası düzeltilmiş sözde. geçende satılık husaberg fe450 ye baktım.halıyle haşattı (baktıklarımda düzgün olan da çıkmadı ya neyse ) ama kullanımı çok hoşuma gitti,tam benle bütün olmuştu. stop edip çalıştırayım dedim tık yok. derken enerji bitti

sonra sahibi aldı o da çalıştıramadı,en son vurdurarak çalıştı

2005 üstü modeller içinde senin görüşlerin yine aynımı ? çıkaralım mı listeden ?
crf250 x e bakmıştım, onunda 33bg lık kuvvetının arazıde yetersiz kalacağını hissettim (90 kiloyum)
hursquvarna tc250 ve 450 ler var, onlar hakkındaki görüşlerin nelerdir ?
tabiki gönülden ktm 250 geçiyor ama malum yeni modellerin fiatlar yüksek uzanamıyoruz. bakalım kısmet..
bende geçen sene kıştan kalan bir foto koyayım müsadenle
Uploaded with
ImageShack.us