cümleten s.a.

Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
1
İşim gereği şu anda Hakkari'de bulunuyorum nasipse Allah kaza bela vermezse 15 20 gün sonra yeni ikametim Ankara olacak. Uzun zamandır içimde olan motosiklet kullanma isteğini iş münasebetiyle bastırmak durumunda kaldım bu sorunumda bitiyor yakında. Bisiklet kullanmayı biliyorum ufak tefek 103 vs tecrübemizde var:) İlk etapta gözümü Honda cbr 250 ye dikmiştim ama forumu uzun süre inceledikten sonra cbf 150 almamın daha hayırlı olacagını düşünüyorum ve öyle yapacağım sanırım. Sitede emeği geçen arkadaşlara teşekkür etmek istiyorum benim gibi yeni başlayacak olanlar için çok faydalı bilgiler var.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Aleyküm Selam, ybr125 öneririm. Cbfnin çıkardığı sorunları duysan yüzüne bakmazsın :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
arkadaş cbf ne çıkarıyormuş yav :silent: ben daha hiç bir sorununu duymadım. gayet honda güveni. ha 4800 eder mi yok etmez ona katılırım. neyse dostum hoşgeldin bu arada :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst