- Konu Yazar
- #1
İşim gereği şu anda Hakkari'de bulunuyorum nasipse Allah kaza bela vermezse 15 20 gün sonra yeni ikametim Ankara olacak. Uzun zamandır içimde olan motosiklet kullanma isteğini iş münasebetiyle bastırmak durumunda kaldım bu sorunumda bitiyor yakında. Bisiklet kullanmayı biliyorum ufak tefek 103 vs tecrübemizde var
İlk etapta gözümü Honda cbr 250 ye dikmiştim ama forumu uzun süre inceledikten sonra cbf 150 almamın daha hayırlı olacagını düşünüyorum ve öyle yapacağım sanırım. Sitede emeği geçen arkadaşlara teşekkür etmek istiyorum benim gibi yeni başlayacak olanlar için çok faydalı bilgiler var.