Cumhuriyetimizin 86.Yaşı Kutlu Olsun

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşlarını minnetle anıyoruz.
Cumhuriyeti ne şartlarda kurduklarını unutmayalım unutturmayalım mekanları
cennet olan tüm şehitlerimizden allah razı olsun nur içinde yatsınlar.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ben bu gün cumhuriyet kortejine çalıştığım için katılamıyorum. Içimde sanki bir suçluluk hissi var :(
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
Arkadaşlar yok mu bir organize durumu 10 kasımda anıtkabire?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
61
İçinde "Türk" kelimesi geçtimi birçok devlet (ki bu %99) refleks olarak cephe alarak eline geçen her fırsatta çamur atmaya, lekelemeye, insanların beynini bulandırmaya; her türlü yokluğa rağmen kazandığımız zaferlerden kalan kuyruk acılarının intikamını almaya çalışıyorlar. Ancak unutuyorlar ki 7 düvele adalet getiren, 3 kıtada hüküm sürmüş olan bu millet sesini çıkarmıyorsa asıl korkacaksın. Tıpkı fırtına öncesi sessizlik gibi... Türk; şimşek gibi, yıldırım gibidir. Tıpkı Fatih' in aşılmaz denen boğazın sularını, karadan gemilerini yürüterek bir gecede aştığı gibi, geçilemez denen surları, önünde diz çöktürerek, boyun eğdirerek, dünya savaş tarihine parmak ısırtarak geçtiği gibi...! Yürekte Hak, akılda Atatürk olduğu sürece yüce milletimiz hiçbir oyun karşısında malup olmayacaktır. Tıpkı Napolyon Bonaparte' ın dediği gibi; Türkler, öldürülebilir, lâkin malup edilemezler! Tanrı Türk' ü korusun! Ne Mutlu Türk' üm Diyene!
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TÜRKİYEM.seni seviyoruz.ATAM izindeyiz.:rendeer::cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
İçinde "Türk" kelimesi geçtimi birçok devlet (ki bu %99) refleks olarak cephe alarak eline geçen her fırsatta çamur atmaya, lekelemeye, insanların beynini bulandırmaya; her türlü yokluğa rağmen kazandığımız zaferlerden kalan kuyruk acılarının intikamını almaya çalışıyorlar. Ancak unutuyorlar ki 7 düvele adalet getiren, 3 kıtada hüküm sürmüş olan bu millet sesini çıkarmıyorsa asıl korkacaksın. Tıpkı fırtına öncesi sessizlik gibi... Türk; şimşek gibi, yıldırım gibidir. Tıpkı Fatih' in aşılmaz denen boğazın sularını, karadan gemilerini yürüterek bir gecede aştığı gibi, geçilemez denen surları, önünde diz çöktürerek, boyun eğdirerek, dünya savaş tarihine parmak ısırtarak geçtiği gibi...! Yürekte Hak, akılda Atatürk olduğu sürece yüce milletimiz hiçbir oyun karşısında malup olmayacaktır. Tıpkı Napolyon Bonaparte' ın dediği gibi; Türkler, öldürülebilir, lâkin malup edilemezler! Tanrı Türk' ü korusun! Ne Mutlu Türk' üm Diyene!

İŞTE OLAY BUDUR....:cat::rendeer:

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
( TÜRKİYE SINIRLARI İÇERİSİNDEKİ HERKES TÜRKTÜR )
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Teşekkürler, hepsi içimden geldiği gibi, hissettiğim gibi...

damarlarındaki "ASİL" kandandır :wiinkk::cat::rendeer:
ben de arap asıllıyım, pek çok arkadaşım var çeşitli etnik kökenlere sahipler ama hiç aklımıza gelmiyor "ayrım" yapmak ve biz dostluk, kardeşlik içinde yaşamak için AÇILIM FİLAN BEKLEMEMİŞTİK...

gerçekten istiyorsak bir yolunu
gerçekten istemiyorsak bir BAHANESİNİ mutlaka buluruz...

hele hele ki, insan BARIŞI istiyorsa tüm dünya için de bunu ister.
ve iyi niyetli bir akıl

YURTTA BARIŞ, DÜNYADA BARIŞ demelidir ki, dedi!

Barış için "bahane" arayanlar/bulanlar bunları okur umarım...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
az önce tv de hakkaride yapılan cumhuriyeti protesto gösterisini izledim. ister istemez insan bu kutsal toprakları o densiz ve yediği kaba s.... insanımsılarla paylaştığı için kahroluyor..

ne mutluki hala atasına ve cumhuriyeti sahip çıkan insanlar var ve ne mutluki hala cumhuriyeti en içten duygularla kutlayan ve ona sahip çıkan insanlar var...
kökenim ve ırkım ne olursa olsun hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim:
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

HEPİMİZİN CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İzindeyiz Atam,
biz hepimiz izinliyiz,
çekildik bir kenara
Cumhuriyetin altını oymalarını sessiz sedasız seyrediyoruz.

Ama rahat ol, biz izindeyiz.
Merak etme, iznimiz bitince kendimize gelir ve bişeyler yaparız. Sen ve bu Cumhuriyeti kanları ve acılarıyla bize teslim eden şehitlerimiz rahat uyuyun.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
2023 te kortej yaparsak ben dede olurum . elimi öpen genç motoculara para veririm:p
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
10.YIL NUTKU


Türk Milleti;
Kurtuluş savaşına başladığımızın onbeşinci yılındayız. Bugün,
Cumhuriyetimizin onuncu yılını doldurduğu, en büyük bayramıdır.
Kutlu olsun.
Yurtdaşlarım,
Az zamanda çok ve büyük işler yaptık. Bu işlerin en büyüğü, temeli Türk kahramanlığı ve yüksek Türk Kültürü olan, Türkiye
Cumhuriyetidir. Buradaki muvaffakiyeti Türk milletinin ve onun değerli ordusunun bir ve beraber olarak, azimkarane yürümesine borçluyuz. Fakat yaptıklarımızı asla kafi göremeyiz çünkü daha çok ve daha büyük işler yapmak mecburiyetinde ve azmindeyiz. Yurdumuzun, dünyanın en mamur ve medeni memleketleri seviyesine çıkaracağız. Milletimizi en geniş refah, vasıta ve kaynaklarına sahip kılacağız. Milli kültürümüzü, muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkaracağız. Bunun için, bizde zaman ölçüsü geçmiş asırların gevşetici zihniyetine göre değil; asrımızın sürat ve hareket mefhumuna göre düşünülmelidir. Geçen zamana nisbetle, daha çok çalışacağız. Daha az zamanda, daha büyük işler başaracağız. Bunda da muvaffak olacağımıza şüphem yoktur. Çünkü Türk milletinin karakteri yüksektir. Türk milleti çalışkandır, Türk milleti zekidir. Çünkü, Türk milleti, milli birlik ve beraberlikle güçlükleri yenmesini bilmiştir. Ve çünkü, Türk milletinin, yürümekte olduğu terakki ve medeniyet yolunda, elinde ve
kafasında tuttuğu meşale, müspet ilimdir. Şunu da ehemmiyetle tebarüz ettirmeliyim ki, yüksek bir insan cemiyeti olan Türk milletinin tarihi bir vasfı da, güzel sa’natları sevmek ve onda yükselmektir. Bunun içindir ki, milletimizin yüksek karakterini, yorulmaz çalışkanlığını, fıtri zekasını, ilme bağlılığını güzel san’atlara sevgisini, milli birlik duygusunu mütemadiyen ve her türlü vasıta ve tedbirlerle besliyerek inkişaf ettirmek, milli ülkümüzdür. Türk milletine çok yaraşan bu ülkü, onu, bütün beşeriyette hakiki huzurun temini yolunda, kendine düşen medeni vazifeyi yapmakta, muvaffak olacaktır.
Bugün, aynı inan ve kat’iyetle söylüyorum ki, milli ülküye, tam bir
bütünlükle yürümekte olan Türk milletinin, büyük milletinin, büyük
millet olduğunu bütün medeni alem, az zamanda, bir kere daha
tanıyacaktır. Asla şüphem yoktur ki, Türklüğün unutulmuş büyük
medeni vasfı ile, atinin yüksek medeniyet ufkunda, yeni bir güneş gibi doğacaktır.
Türk Milleti;
Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük bayramını, daha büyük şereflerle saadetlerle huzur ve refah içinde kutlamanı, gönülden dilerim.
Ne mutlu Türküm diyene.!
Mustafa Kemal ATATÜRK
29 Ekim 1933
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun. NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE...:cat:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Cumhuriyetimize sahip çıkalım nice 29 Ekimler Türk Milletini bekliyor.

"Ne Mutlu Türk'üm diyene"
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eline sağlık tuncer...

Ulusumuza kutlu olsun..................:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst