Cumhuriyetimizin 86.Yaşı Kutlu Olsun

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Böyle bir bayramla ilgili hele ki böyle bir zamanda aslında söylenecek çok söz var.
Ne söylesem,ne yapsam onunkiyle mukayese edilemeyeceği için sözlerim,Atamın sözlerini alıntı yapmak,onları hatırlatmak istiyorum ;

"Cumhuriyetimiz öyle zannolunduğu gibi zayıf değildir. Cumhuriyet bedava da kazanılmış değildir. Bunu elde etmek için kan döktük. Her tarafta kırmızı kanımızı akıttık. İcabında müesseselerimizi müdafaa için lâzım olanı yapmağa hazırız."

"Gelecek nesillerin Türkiye de Cumhuriyetin ilanı günü, ona en merhametsizce hücum edenlerin başında, cumhuriyetçiyim iddiasında bulunanların yer aldığını görerek şaşıracaklarını asla farz etmeyiniz! Bilâkis, Türkiye'nin münevver ve cumhuriyetçi çocukları, böyle cumhuriyetçi geçinmiş olanların hakikî zihniyetlerini tahlil ve tesbitte hiç de tereddüde düşmeyeceklerdir."



M.Kemal ATATÜRK

O günlerden bu günleri görmek onun için zor değildi,ama bu günde yaşayıp yarınını göremeden,neyin ne olacağını düşünemeden,düşünsede anlamazdan gelerek bu ülkeyi çıkmaza sürüklemeye çalışanlara tek cevabım;
Zamanında kan akıtılarak alınan hiç bir toprağın başka birşeyle satışı söz konusu değildir.Ufak hesaplarla günlük karlar elde etmeye çalışan küçük insanlar hesaplarını yapadursunlar,ben şundan eminim;bu ülkenin insanı ne kadar yozlaşırsa yozlaşsın,ne kadar değerlerine sahip çıkamazsa çıkamasın,yeri geldiğinde hepimiz tek yumruk olur,yumruktan başka dilden anlamayanların kafasına ineriz,suskunluğumuz bağıramadığımızdan değil,medeniyetsizlere bile medeni bir şekilde cevap vermeye çalışmamızdandır.Yokluk içinde yapılanları düşününce,şu günlerdeki durumumuzun bu ülkenin yokluk içinde kurtaran atalarımızın bizden daha iyi durumda olmadığını,ne olursa olsun son vatan evladı ölünceye kadar da onlar gibi bu ülkenin yaşaması için ayakta kalacağımızı ufak hesaplar yapan ufak beyinler umarım anlar.

Nice 86 yıllara :rendeer::rendeer:


Ata'ma ve isimleri belli olan,olmayan binlerce kahramana tekrar sonsuz teşekkürler..
34045000000000470091.gif



Yarın çeşitli illerde düzenlenecek kortejler için lütfen herkes sağduyulu olsun.Provakasyonlara mahal vermeyelim.
Kazasız belasız güzel kortejler olur umarım..

.
.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sonsuza kadar ülkemle sevgi içinde.... kim ne derse desin O bize emanet ve bizden sonrakilere devredilecek en güzel şeyimiz... anamız, bayrağımız, özgürlüğümüz...
SENİ SEVİYORUM TÜRKİYE'M
TÜRKİYEM SENİ SEVİYORUM
SEVİYORUM SENİ TÜRKİYE'M
TÜRKİYE'Yİ SEVMEK
SEVMEK TÜRKİYE'Yİ
SEVMEK
TÜRKİYE
TÜRK
SEV
...
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Helal olsun Tuncerim....

Tüm türk halkının bayramını en içten dilenkerimle kutlarım....


Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yazdiklarimi kaçinciya sildim hatirlamiyorum.
Bayramla ilgili biseyler karalamaya çalistikça ve bugunku halimizi dusundukçe, yazdiklarim saygi ve kibarlik sinirini asiyor hep.
Bu nedenle yorum yapmadan ama yorumun da kralini yapmis olarak kisa kesmek istiyorum.
Insallah gelecek yilda bayramini kutlayacak bir Cumhuriyetimiz var olur.

Kiymetini bilin, anlayin, ogrenin, ogretin.

Bayraminiz kutlu olsun......
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Hepimizin Cumhuriyet bayramı kutlu olsun
daha nice cumhuriyet bayramlarını kutlayabiliriz umarım çook uzun seneler...

ve umarım bu sefer kortejde en ufak bile kaza olmaz ve herkes mutlu döner evine akşam :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:16 ----------

15433_167146052071_633922071_2667858_66223_n.jpg
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Nice 86 yıllara...

Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene!!!

Az önce nefes filminden geldim hala Tüylerim diken diken.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Yazılacak o kadar çok şey var ki nereden başlıyacağını bilemiyor insan,buraya yazılamıyacak şeyler söylemekten vazgeçiyorum ve kısa kesiyorum...Bu vatanı bölmeye hiç kimsenin gücü yetmez ve bizler buna asla izin vermeyiz gereken cevabı nasıl vereceğimizi TÜRK milleti olarak iyi biliriz!ATAM sen rahat uyu senin emanetin bizim namusumuzdur...



 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Cmhuriyet bayramimiz kutlu olsun sadece kendine TURKUM diyenlere kutlu olsun
NE MUTLU TURKUM DIYENE ALLAH TURKU KORUSUN
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Böyle bir bayramla ilgili hele ki böyle bir zamanda aslında söylenecek çok söz var.
Ne söylesem,ne yapsam onunkiyle mukayese edilemeyeceği için sözlerim,Atamın sözlerini alıntı yapmak,onları hatırlatmak istiyorum ;

"Cumhuriyetimiz öyle zannolunduğu gibi zayıf değildir. Cumhuriyet bedava da kazanılmış değildir. Bunu elde etmek için kan döktük. Her tarafta kırmızı kanımızı akıttık. İcabında müesseselerimizi müdafaa için lâzım olanı yapmağa hazırız."

"Gelecek nesillerin Türkiye de Cumhuriyetin ilanı günü, ona en merhametsizce hücum edenlerin başında, cumhuriyetçiyim iddiasında bulunanların yer aldığını görerek şaşıracaklarını asla farz etmeyiniz! Bilâkis, Türkiye'nin münevver ve cumhuriyetçi çocukları, böyle cumhuriyetçi geçinmiş olanların hakikî zihniyetlerini tahlil ve tesbitte hiç de tereddüde düşmeyeceklerdir."



M.Kemal ATATÜRK

O günlerden bu günleri görmek onun için zor değildi,ama bu günde yaşayıp yarınını göremeden,neyin ne olacağını düşünemeden,düşünsede anlamazdan gelerek bu ülkeyi çıkmaza sürüklemeye çalışanlara tek cevabım;
Zamanında kan akıtılarak alınan hiç bir toprağın başka birşeyle satışı söz konusu değildir.Ufak hesaplarla günlük karlar elde etmeye çalışan küçük insanlar hesaplarını yapadursunlar,ben şundan eminim;bu ülkenin insanı ne kadar yozlaşırsa yozlaşsın,ne kadar değerlerine sahip çıkamazsa çıkamasın,yeri geldiğinde hepimiz tek yumruk olur,yumruktan başka dilden anlamayanların kafasına ineriz,suskunluğumuz bağıramadığımızdan değil,medeniyetsizlere bile medeni bir şekilde cevap vermeye çalışmamızdandır.Yokluk içinde yapılanları düşününce,şu günlerdeki durumumuzun bu ülkenin yokluk içinde kurtaran atalarımızın bizden daha iyi durumda olmadığını,ne olursa olsun son vatan evladı ölünceye kadar da onlar gibi bu ülkenin yaşaması için ayakta kalacağımızı ufak hesaplar yapan ufak beyinler umarım anlar.

Nice 86 yıllara :rendeer::rendeer:


Ata'ma ve isimleri belli olan,olmayan binlerce kahramana tekrar sonsuz teşekkürler..
34045000000000470091.gif



Yarın çeşitli illerde düzenlenecek kortejler için lütfen herkes sağduyulu olsun.Provakasyonlara mahal vermeyelim.
Kazasız belasız güzel kortejler olur umarım..

.
.

:cat: eline saglik...
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
*kızının adını helin kürdistan ( kürdistan yuvası ) koyan babaya ve buna müsade edenlere ....:pr:
*kredi kartı borcunu işsiz kaldığı için yatıramayan ve hapis yatan vatandaşlarına rağmen , teröristleri affeden , kahraman gibi karşılanmasına müsade edenlere....:pr:
*teröristle - gazi arasında sadece madalya farkı bırakanlara ....:pr:.
*kendi ülkesinde kendi üreticisini desteklemeyen-tarım yaptırmayan , topraklarımızı kiralama bahanesiyle israile peşkeş çeken - domates dahil herşeyin tohumunu israilden alanlara .... :pr:

vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs.vs

RAĞMEN ..... YİNEDE , NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !!!!!!
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İçerisinde bulunduruğumuz bu zor günlerde gerçekten bu sekilde topiclere ve brlik olmalara ihtiyacımız var... Ben de Bugün Yalova Kortejinde olacağım... Herkese iyi bayramlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst