Cub'ta vites değişimi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar lifan tay 100 aldım bugun ama vites atmasını bilmiyorum.2 tane levye var hangisi büyütür hangisi küçültür levyeye üsttenmı baslılır.Acil soylersenız dualarım sızınle :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:
Parmak ucu tarafındakine basarsan vites düşürürsün, topuk tarafındakine basarsan vites yükseltirsin.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Niye denemeden gelip buraya yazdın onu anlamadım? Vites değişimi başlığını görünce acaba dişlileri mi değiştirecekler diyerek girdim. Bu nasıl bir soru arkadaşım. Motorumun 2 anahtarı var hangisi çalıştırıyor gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru yeni aldım şimdi kurcalıcam buzulcak .) bnım malım değerlidir
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ooo sen ona binmek için değil bakmak için almışsın daha çok bakarsın öyle uzaktan:queen:
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
hayırlı olsun motosikletiniz.Sol ayak parmağınızın olduğu yere basarsanız vites yükseltirsiniz. Topuk olanda vitesi düşürür. Düşürürken ayağını biraz geri at daha rahat vites değişimi yaparsın. sol ayağının altındaki pedal da arka frendir. Virajlara girmeden kullanırsan ön frenden daha güvenlidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama oburku arkadaş ayak parmagının oldugu yer vitesi düşürür diyo
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
cublar yarı otomatik olduğu için yanılmıştır.bende de cub var emin olabilirsin:thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saolun ik sürüşümü yaptım 40 km shell den 95 oktan koydum sızce 95 oktanmı koyam.97 oktanmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farkları ne
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
55
cevap verenlerde biraz karıştırıyor sanırım kimisi parmak ucu düşürüyo diyor kimisi sol ayagının altındaki fren diyor :D
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
sol ayağın altındaki vites , sağ ayağının altındaki arka frendir..

ayrıca parmak ucundaki vitesi yükseltiyor arkadaki vitesi küçültüyor ve lifan iyi bir seçim bende alıcaktım ama yakınlarda satan bayi bulamayınca kuba xy100-e cubu aldım..
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
bu cublardaki sistem nasıl yaw debriyaj olmadan dişliye zarar wermiyormu:S
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
bildiğim kadarı ile cuplarda debriyaj var.. vites pedalına basıldığında kendi devreye giriyor..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Vites pedalına da basılı tuttuğunuzda aynı normal vitesli motorlarda debriyaja basıyormuş gibi motor ve kavra ayrılır.. örneğin birinci viteste gidiyorsunuz ve ikinci vitese geçmek için vitese bastınız ama ayağınızı çekmezseniz kavrama gerçekleşmez ve gaza bastığınızda motor boşa döner.
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
birde cublardada arka fren ayakdan nye oraya koyuyolar acaba, zaten debryj yk kolda, oraya koysnlar:S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst