- Katılım
- 3 Eki 2011
- Mesajlar
- 1,177
- Konu Yazar
- #1
merhaba saygıdeğer arkadaşlar titreşimden dolayı motor zevkim tamamen söndü diyebilirim bunu biraz olsun engellemek için ön dişliyi büyütsem mi acaba bide size sorayım dedim
motorun eski modelse ön dişliyi yükselt arka dişliyi hız dişlisi taktır.
yuki aşırı mı titriyoronur a katılıyorumda asya birde yuki aşırı titriyo abi mfh ile çelikde onlardan daha az izlelimlerime göre şu üst kapak taşlatmayıda bi araşdırıyim bakalım![]()
yuki aşırı mı titriyorbende neden öyle bir sorun yoktu
tamam titremesi var öyle aşırı filanda değil yani 1 sene filan kullandım zorlarsan hissedersin titremeyi baya ama zorlamaya ne gerek var
![]()