- Katılım
- 23 Tem 2011
- Mesajlar
- 492
- Konu Yazar
- #1
marş sıkışması nedeni ile motorumu servise götürdüğüm
r:motorum daha berbat oldu.tamam tek basışta çalışıyo ama önceden pamuk gibi geçen vitesler rezil olmuş.bi defa tam basınca olan boş kısmı tamamen gitmiş.sanırım bu kısım gittiğinden vites kolundaki boşluk oluşmuş baya.vites 1.den 2 ye geçerken motorun önü kalkıyo nerdeyse ve vitesleri düşürmek nerdeyse imkansız hale gelmiş.aynı eski renolarda olduğu gibi vitesin ne zaman geçtiği ne zaman geçmediği bile belli olmuyo.hatta vites göstergesinde bile 1 2 3 4 ışıklarının yanmadığı durumlar ortaya çıktı.naçizhane fikrim kavrama ayarı gerek ama nasıl yapılır bilmiyorum.bilen varsa lütfen yardımcı olsun.ayrıca garanti maranti umrumda değil ne bakımı varsa kendim yapacam .parça gerekirse de kendim alıp uğraşıp takıcam.bundan sonra ekstra durumlar hariç servise giden top olsun...zaten alacağım parçaların en pahalısı 40 50 lira bişey.kırılsın dökülsün hiç olmazsa öğreniriz.adamlar servisiz ustayız diye geçiniyolar bide.insan arızasını giderdiği veya ayar çektiği bişeyi şöyle denemek için 100 metre bile sürmezmi ya!