cub ıma bi xenon için ön çalışma yeni far grenajı

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bi xenon mercek boyu 13cm olduğundan gidon ve far camı arasındaki mesafe 8 cm olduğundan merceği burayı monte edebilmek için böyle bir modifiyeye ihtiyaç duyuldu şu an grenaj içindeki mesafe 15 cm grenajı cam elyaf ve polyesterden kendim evde imal ettim resimlerde bi xenon uygulaması görünmüyor çünkü grenajı yeni bitirip taktım ileriki günlerde elektrik sisteminde tadilat yapıp ondan sonra monte edilecek grenajın yapım aşamasının resimlerinin olmamasının sebebi böyle bir şeyi başarabilecehimi ummuyordum sadece elimi alıştırmak için ön çalışma olarak başladım fakat şans benden yanaydı acemi şansı çok güzel oldu boyasınıda sanayide arkadaşıma boyattım maliyetide 35tl far 15tl ayar mekanizması(malzeme parası)işçiliği arkadaş hatırı 50tl boya işçiliği polyester ve elyaf 15tl
http://img13.imageshack.us/i/fotoraf0025pp.jpg/
http://img691.imageshack.us/i/fotoraf0027e.jpg/
http://img202.imageshack.us/i/fotoraf0028j.jpg/
http://img137.imageshack.us/i/fotoraf0029v.jpg/
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
aynı motordan bende de var kardeş hoşuma gitti valla nasıl başardın sen bun işi sanki orjınal gıbı olmus valla brova,motor on taraftan vespaya benzemiş :cat:harika olmuş ellerine saglık.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
burda yazı değilde resim olması için ne yapmak lazım arkadaşlar nerde hata yaptım
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Helal olsun. Tebrik ederim çok güzel bir iş çıkarmışssınız. emeğinize sağlık.
Keşke yapım safhasını da fotoğraflamış olsaydınız. Bizlere de bir fikir olurdu.
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
Aynı JaWa..Çok yakışmış gerçekten..
jawa_red.jpg
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
mücahit_89
mete_han
fehmizcan107
boğaçhan
kıkırdak
hepinize pozitif yorumlarınız için çok teşekkür ederim orjinal grenajın üstünü yağlıkartonla kaplayıp önüne ocakta ısıtarak yuvarlattığım ve far tasıyla aynı cap a getirdiğim plastik cember yapıştırdım ve motor üzerinde su terazisiyle yere parelelliğini ayarladım sonra bu parcanın alcıdan kalıbını 2 parca olarak cıkardım kalıbı birleştirip içine camelyaf-polyester ile parcayı yaptım 1gün sonra cekiçle alcıyı kırıp parcayı cıkardım marangozdan emanet aldığım dekopajla sinyal yerlerini jet taşıyla kenarlarını kesip düzelttim metalden sinyal bağlantı yerlerini yapıp yerine yapıştırdım kaportacı bir arkadaşta kendim bir gün uğraşıp sola-sağa yukarı-aşağı ayar mekanizması geliştirip grenaja yapıştırıp far tasına yay yardımıyla tutturdum ve son olarak boyacı arkadaşıma boyattım calıştığım için vaktimin tamamını ayıramadım ama günde en az 2 saat olmak kaydıyle 20 günde tamamladım tabi boyacı baya salladı hemen teslim etmedi
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mücahit_89
mete_han
fehmizcan107
boğaçhan
kıkırdak
hepinize pozitif yorumlarınız için çok teşekkür ederim orjinal grenajın üstünü yağlıkartonla kaplayıp önüne ocakta ısıtarak yuvarlattığım ve far tasıyla aynı cap a getirdiğim plastik cember yapıştırdım ve motor üzerinde su terazisiyle yere parelelliğini ayarladım sonra bu parcanın alcıdan kalıbını 2 parca olarak cıkardım kalıbı birleştirip içine camelyaf-polyester ile parcayı yaptım 1gün sonra cekiçle alcıyı kırıp parcayı cıkardım marangozdan emanet aldığım dekopajla sinyal yerlerini jet taşıyla kenarlarını kesip düzelttim metalden sinyal bağlantı yerlerini yapıp yerine yapıştırdım kaportacı bir arkadaşta kendim bir gün uğraşıp sola-sağa yukarı-aşağı ayar mekanizması geliştirip grenaja yapıştırıp far tasına yay yardımıyla tutturdum ve son olarak boyacı arkadaşıma boyattım calıştığım için vaktimin tamamını ayıramadım ama günde en az 2 saat olmak kaydıyle 20 günde tamamladım tabi boyacı baya salladı hemen teslim etmedi

valla buna ne denırki el emeği gibisi yok valla harika olmuş baya bi uğraşı olmuş ama deymiş görüntü orjinal fabrika çıkışı gibi:cat::cat:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bu iş dört dörtlük olmuş!!! Ahh keşke malzeme temini, fiyatlar, karşım miktarları, alçı kalıp çıkarılması... ... aşama aşama fotoğraflar ile anlatılsaymış. Ölümsüz bi başlık olacakmış insanlık adına :cherry:

Eline emeğine sağlık :rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
geçen gün xciting 500 eksoz koruma plastiği yaptım cam elyaf-polyesterden eskisi kırık ve eksikti 160 tl orjinali çok para polyesterden maliyeti 20 tl boya da dahil ama kappa çanta altlığı yapıcam yapım aşamasını gösteren video yapmak istiyorum yalnız bu video işinden anlayan birarkadaş bulmam lazım montajlayıp düzenlemesi için
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
far sistemini 12cm ileri almam lazımdı mercek koyabilmem için yukarıdaki çalışma sırf bunun içindi sonrasında mercek montajıda yaptım
bütün ampülleri led yaptım daha az akım çekmesi ve zenonun daha rahat yanması için ama yinede rölantide motor voltajı düşüyor buna çare bulamadım yakında bu işide çözecem

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/83670-cub-a-bi-xenon-mercek-montaji.html?highlight=

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

konudaki nargile içen adamın resmi nasıl girmiş orayı ya hayret:sunny: (ben koymadım)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst